Zo ik weet is er bar weinig te doen in het dorpquote:
Is al een paar dagen terug dat ik er geweest ben. Maar dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:31 schreef SE.Fireworks het volgende:
Terschelling, zeker weten.
Texel is meer voor gezinnen en 50+ers die willen 'uitwaaien'. Terschelling is hét Nederlandse alternatief voor Salou en Lloret de Mar. Sletjes en drank in overvloed, jwz.
Ik zit net te kijken op de site van de Appelhof. En ik zie er net staan dat je er alleen op de camping mag staan als je tussen de 15 en 21 jaar bent. Dat wordt hem dus al nietquote:
Leeftijd is geen probleem op die campings. Appelhof is een drukke jongeren camping helemaal in het oosten van het eiland. Als je dan uit wilt, anders dan de kroeg op de camping, moet je dus ver fietsen naar midsland of west-terschelling. Of anders de taxi nemen. Terpstra zit op midsland en ga ik zelf liever heen dan Appelhof. Er zit ook nog een kleinere jongerencamping op west; camping cnossen. Anders heb je nog een jeugdherberg, ook op west. Maar daar zitten vaak jonge gezinnetjes met de zeilbootquote:Op zondag 12 juli 2009 15:50 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken op de site van de Appelhof. En ik zie er net staan dat je er alleen op de camping mag staan als je tussen de 15 en 21 jaar bent. Dat wordt hem dus al niet
Echt lastig wat zoeken op Texel of Terschelling.. wie heeft er nog een aanrader wat betreft hotel/appartement/camping?
Juist, bedankt!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:13 schreef jopiede het volgende:
Ik heb er een huisje dus kom er vrij vaak, het is inderdaad wel lache uitgaan in de zomer. Veel boeren mensen die met kratten voor hun tenten zitten. Je kan met 2 verschillende boten. De "slome" boot en de "snelle boot". De "snelle" boot doet er zo'n 45 minuten over maar is ook wel duurder. De slome doet er inderdaad 2 uurtjes over. Je komt aan in west-terschelling, en er zijn direct een paar fietsverhuurders. Tijs Knop is aan te bevelen kwa prijs, kwaliteit etc. Je spullen kan je laten afdroppen @ de desbetreffende Camping. Meestal ga je dan naar je camping fietsen, wat niet zo'n zoektocht hoeft te zijn. Alles staat goed aangegeven etc. Naar mijn idee is de Appelhof het meest in trek bij de jongeren maar voor het uitgaan moet je inderdaad in midsland of west-terschelling zijn, als je langs de dijk fiets ben je een 20 mins bezig om van west-terschelling naar midsland te komen.
Ik zeg Have Fun! (voor 1x is zoiets wel leuk, maar elk jaar komen word het toch erg saai!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |