Ons zei ik niet alleen mij,maar ik heb jou in ieder geval wel gemist,daar ben ik eerlijk in, jij brengt de boel gewoon op gang.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was zwaar, welhaast onmenselijk en vergte enorm veel discipline om niet elke dag gillend aan de voordeur jouw naam uit te schreeuwen lieve Annie, maar het was voor een goed doel
Ik meen het ook hoor, ik jullie ookquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ons zei ik niet alleen mij,maar ik heb jou in ieder geval wel gemist,daar ben ik eerlijk in, jij brengt de boel gewoon op gang.![]()
Maar voor welk goed doel was t dan?Ik dacht dat je een ban had.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik meen het ook hoor, ik jullie ook
Oke sommigen gaan een paar weken naar een klooster ,en Bom gaat een week niet Fokken,zoiets dus?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
een soort van Ban de Bom![]()
neeee Bommie had geen Ban, was meer een zelfopgelegde
ja zoietsquote:Op zondag 12 juli 2009 16:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke sommigen gaan een paar weken naar een klooster ,en Bom gaat een week niet Fokken,zoiets dus?
nee dies lekker tourenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaah, maarre zit D ook in een klooster of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |