quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww leuk die text, The yellow brick road dus...al kon ik er geen flikker van verstaan door die pokkeherrie...
nietd at ik weet ... ik kijk ff ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
Trouwens, is je blog read-only geworden..?
is opgelostquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
Trouwens, is je blog read-only geworden..?
He jij, noorderster in mijn doolhof van emoties!quote:
Ah komop.... arms wide open wel eens gehoord van creed?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi.. kunnen "die andere" ook effe klagen over die herrie...
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:02 schreef Nizno het volgende:
blog gelezen.. een regelrechte writersblock indeed!!
Had van mijn hand kunnen komen
Nope...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop.... arms wide open wel eens gehoord van creed?
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op zondag 12 juli 2009 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...
quote:
Hmm.... ik begon al te vermoeden.. mooi spul vast voor dei liefhebber, maar ik ben zoiezo al niet in Gospel!quote:
mn nick zegt niet genoeg?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...
Ik vat 'm nog niequote:
heb jij even pech dat je geen spiegeltje hebt...... of moet ik zeggenquote:
Ben net Satan... als ik een spiegel zie, zie ik alleen mezelfquote:Op zondag 12 juli 2009 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij even pech dat je geen spiegeltje hebt...... of moet ik zeggen
tbeh ejtlegeips neeg ej tad hcep neve jij beh
je lijkt idd ook wel op Satanquote:Op zondag 12 juli 2009 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben net Satan... als ik een spiegel zie, zie ik alleen mezelf
Ja, je moet er wel van houden hequote:
absoluutquote:
wauw.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
He jij, noorderster in mijn doolhof van emoties!
Biertje ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
blah blahh blahhh , Luusje is rustig... dus ik denk ik doe een voorzichtige post![]()
![]()
blahhh blahh blah .......
[..]
blah blahh blahhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:12 schreef luciano het volgende:![]()
![]()
.......... lange drukke dronken dag geweest . FF tot 9 uur bijkomen nu, en dan weer de volgende kaart + dobbel + vreet + zuipdag ....... wat een hondeleven heb ik ook
Goh...doe je toch iets fout he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Richt back at ya Beebquote:
Morguh, dronken lor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |