quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww leuk die text, The yellow brick road dus...al kon ik er geen flikker van verstaan door die pokkeherrie...
nietd at ik weet ... ik kijk ff ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
Trouwens, is je blog read-only geworden..?
is opgelostquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef 5thencounter het volgende:
Trouwens, is je blog read-only geworden..?
He jij, noorderster in mijn doolhof van emoties!quote:
Ah komop.... arms wide open wel eens gehoord van creed?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi.. kunnen "die andere" ook effe klagen over die herrie...
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:02 schreef Nizno het volgende:
blog gelezen.. een regelrechte writersblock indeed!!
Had van mijn hand kunnen komen
Nope...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah komop.... arms wide open wel eens gehoord van creed?
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op zondag 12 juli 2009 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...
quote:
Hmm.... ik begon al te vermoeden.. mooi spul vast voor dei liefhebber, maar ik ben zoiezo al niet in Gospel!quote:
mn nick zegt niet genoeg?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dá's goedkoop meeliften.., maar ik ben benieuwd naar je éigen pruducten dan...
Ik vat 'm nog niequote:
heb jij even pech dat je geen spiegeltje hebt...... of moet ik zeggenquote:
Ben net Satan... als ik een spiegel zie, zie ik alleen mezelfquote:Op zondag 12 juli 2009 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij even pech dat je geen spiegeltje hebt...... of moet ik zeggen
tbeh ejtlegeips neeg ej tad hcep neve jij beh
je lijkt idd ook wel op Satanquote:Op zondag 12 juli 2009 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben net Satan... als ik een spiegel zie, zie ik alleen mezelf
Ja, je moet er wel van houden hequote:
absoluutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |