Kudtbelichting, kudtgeluid en het personeel is dag in dag uit chagrijnig. Melkweg is het nieuwe neuqen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
Paradiso een kutclub, doe ff normaal met me man, de poptempel van Nederland.
Zie de post boven je.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef Genius-F het volgende:
HMH is beter
Pardon?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef Juicyhil het volgende:
Best leuke liedjes. Maar komt ze verdomme in Paradiso
En dan ook nog constant op Radio 538* dat aanhoren dat je kaarten kunt winnen.
Paradiso is dan wel een kudtclub, maar dat breezer types daar komen gun ik geen 1 club.
* stond in de auto op, ik kan geen 3FM ontvangen op 1 of andere manier
Melkweg is nice, maar wel een grote bouwputquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kudtbelichting, kudtgeluid en het personeel is dag in dag uit chagrijnig. Melkweg is het nieuwe neuqen.
Vind Just Dance wel leuk klinken. Maar die hele commercie eromheen en haar hele stijl mag ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
lady gaga![]()
vinden dat lady gaga nog ''best leuke liedjes'' maakt
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zie de post boven je.
Maar de HMH is zelfs nog beter dan Paradiso
Melkweg is ook ok, maar Paradiso is legendarischquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kudtbelichting, kudtgeluid en het personeel is dag in dag uit chagrijnig. Melkweg is het nieuwe neuqen.
Niet meer hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Meris het volgende:
[..]
Melkweg is nice, maar wel een grote bouwput. Was in februari wel in Paradiso, vanaf het balkon perfect uitzicht op le band
. Ik heb genoten.
Genoeg keren, kijk maar in m`n fobo als je wilt weten hoeveel keerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Ben je er ooit wel eens geweest vraag ik me dan af...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zie de post boven je.
Maar de HMH is zelfs nog beter dan Paradiso
Waarom ga je er dan heen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vind Just Dance wel leuk klinken. Maar die hele commercie eromheen en haar hele stijl mag ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |