SPOILER: UITKIJKEN! BESCHADIGT HET NETVLIES!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overrated kut wijf.
Samenvatting: TS vind Lieke van Lexmond echt een enorme grafhoer met een lelijke neus.
Klacht: Lieke = grafmens
Subklacht: TS heeft een lelijk hoofd.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Omdat het kanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
Anti-klacht: Ik kan jullie verlossen van dit topic.
Waarom die haat TS?
Doe ik ook niet, ik verveelde mequote:
Waar slaat het niet op?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:28 schreef nattermann het volgende:
Ik zou haar doen hoor.
Mijne heeft een filmpjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik heb drie gesloten topics met dezelfde inhoud als de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef Lundegaard het volgende:
Alsof een vrouw 'lekker' moet zijn. Altijd dat gedoe over een vrouw`s uiterlijk.Bahbah! Kijk eens wat verder. Een vrouw hoeft er niet perse 'lekker' of 'geil' uit te zien hoor. Jezus wat een bekrompenheid weer hier..
En ik dacht zojuist hiephiep eindelijk een vent die verder kijkt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
maar goed het oog wil ook wat natuurlijk..Pleite :)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |