Backups van andere Wii spellen. Maar die zitten er natuurlijk niet bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef gonzo1979 het volgende:
Wat zit er eigenlijk verder in die map waar de games in zitten?
Dus gebrande games doet ie ook?quote:foto Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Backups van andere Wii spellen. Maar die zitten er natuurlijk niet bij.
In de buurt van Arnhem/Nijmegen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:42 schreef gonzo1979 het volgende:
waar is ie eventueel op te halen?
Genoteerd, maar ik heb liever dat je het op komt halen ipv verzenden.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef Invie het volgende:
Ik bied 300 inclusief verzenden.
dacht dat dirk uit katwijk kwam, dan was ophalen en optie geweest, arnhem/nijmegen niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Genoteerd, maar ik heb liever dat je het op komt halen ipv verzenden.
Ik wil hem wel naar je opsturen maar dan delen we wel de verzendkosten + dat hij verzekerd wordt opgestuurd.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Invie het volgende:
[..]
dacht dat dirk uit katwijk kwam, dan was ophalen en optie geweest, arnhem/nijmegen niet.
Ik woon zelf in Doornenburg, maar in Arnhem ophalen zou voor mij ook geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef zuigmarmot het volgende:
Hoem in de buurt van Arnhem/Nijmegen, ik kom nog wel eensin de buurt van Rhenen, dichtbij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop