Sinad en Rosbief denken dat ik een kloon ben van PHPMYSTYLE... Maar natuurlijk ben ik dat niet... Je ziet toch aan alles dat ik duidelijk een kloon ben van iemand anders... Ik geven jullie één hint : Het eerste topic dat ik ooit op het FOK!forum was gelijk een kwalteitstopic, een flamewar die menig Mac en Windows fanboys nooit meer zal vergeten.

De nostalgie.

.
Samenvatting : Sinad en Rosbief denken dat ik een kloon ben van PHPMYSTYLE... Maar natuurlijk ben ik dat niet... Je ziet toch aan alles dat ik duidelijk een kloon ben van iemand anders... Ik geven jullie één hint : Het eerste topic dat ik ooit op het FOK!forum was gelijk een kwalteitstopic, een flamewar die menig Mac en Windows fanboys nooit meer zal vergeten.

De nostalgie.

.
Klacht : Sinad en Rosbief denken dat ik een kloon ben van PHPMYSTYLE... Maar natuurlijk ben ik dat niet... Je ziet toch aan alles dat ik duidelijk een kloon ben van iemand anders... Ik geven jullie één hint : Het eerste topic dat ik ooit op het FOK!forum was gelijk een kwalteitstopic, een flamewar die menig Mac en Windows fanboys nooit meer zal vergeten.

De nostalgie.

.