Niet iedereen gaat per Alpenkreuzer/tent met vakantie, reageeer aub niet zo spastisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef Daniel1976 het volgende:
ok
https://www.flyopenskies.com/os/homequote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:30 schreef F04 het volgende:
Wat is openskies?
Trouwens, ik omschrijf het toch aardig in de OP?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:30 schreef F04 het volgende:
Wat is openskies?
Ik dacht dat je vrij vliegverkeer bedoelde op Schiphol.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Trouwens, ik omschrijf het toch aardig in de OP?
Volgens mij moet dit concept wel een toekomst hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Redelijk 'nieuwe' carrier. Hebben vanuit ASD slechts 1 bestemming (New York) en 2 klassen (BC en pitten). Biz Seat en Biz Bed. Nadeel: Bij biz seat heb je minder facilities.
Sub van BA, vliegen met 757-200 en er zijn max (vanuit ASD) slechts 90 pax aan boord.
BC-lounge, rappe check-in en vlotte boarding. Vriendelijk geprijsd.
Ik dacht dat het 17 juni een toevalstreffer was en terug ook, ben ik afgelopen week weer met ze gevlogen, en het was weer top. Afhandeling goed, service goed, eten goed. Ontspannen club.
BC naar New York voor een toptarief, ik zeg doen!
Dat ze ook nog eens veel goedkoper zijn en de boarding wel wat vlotter zal verlopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:21 schreef Drive-r het volgende:
Wat is nu het verschil met andere airlines en hun business class / first class?
Ik weet niet echt of ze zoveel goedkoper zijn namelijk, waar kan je dat goed vergelijken? En waarom zou BA met zichzelf concurreren op deze routes? Maar goed, het zal wel. Ik vlieg uiteindelijk toch nauwelijk vanaf A'dam naar NY, dus boeit weinig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:32 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Dat ze ook nog eens veel goedkoper zijn en de boarding wel wat vlotter zal verlopen.
Ik heb er nog niet mee gevlogen omdat EWR voor mij wat gunstiger is dan JFK, maar zal het binnen afzienbare tijd toch eens uitproberen.
Ik neem aan dat je AMS bedoelt ipv ASD?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Hebben vanuit ASD slechts 1 bestemming
Dat doet BA niet, aangezien BA niet op de route AMS-JFK vliegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:34 schreef Drive-r het volgende:
En waarom zou BA met zichzelf concurreren op deze routes?
Da's waar. Maar goed, ik ben wel benieuwd naar het prijs verschil, dat is tenslotte het enige wat boeit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je AMS bedoelt ipv ASD?
[..]
Dat doet BA niet, aangezien BA niet op de route AMS-JFK vliegt.
Vertrek AMS is 1345; aankomst JFK is 1600quote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef Masanga het volgende:
1) Vliegen ze op gunstige tijdstippen van de dag? (zodat je vb niet aankomt om 16u in New York)
Je kunt alleen tickets boeken naar JFK, niet naar andere bestemmingen binnen USA. Open Skies is dan wel een onderdeel van BA, maar is geen lid van Oneworld.quote:2) Wat als je vanuit New York wil doorvliegen naar een willekeurige andere stad in de US (pakweg Denver)? Word je dan via AA doorgevlogen (net zoals BA in One World) of is dit onmogelijk?
Waarschijnlijk die van Menzies, aangezien dat hun afhandelaar is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:59 schreef jaco het volgende:
Welke lounge gebruikt Openskies op Schiphol ?
Ik geloof dat TS niet zo vaak vliegt. De afkorting BC heb ik ook nog nooit gezien in dit verband.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik neem aan dat je AMS bedoelt ipv ASD?
OpenSkies (BA) has decided to suspend its service between Amsterdam and New York beginning August 16, 2009 .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:34 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik geloof dat TS niet zo vaak vliegt. De afkorting BC heb ik ook nog nooit gezien in dit verband.
Anyways, als je nog met Open Skies wilt vliegen, dan moet je denk ik haast maken. De maatschappij lijdt verlies en British Airways zoekt naar een koper die het over wil nemen. Eerder al gingen de all businessclass maatschappijen Silverjet, Maxjet en EOS failliet. Het is kennelijk lastig om zo'n soort maatschappij goed draaiende te houden ...
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/default.asp?cat=all&id=31412
Toch jammer dat je zo snel oordeelt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:34 schreef jaco het volgende:
Ik geloof dat TS niet zo vaak vliegt.
Definieer nieuw. De IATA code AMS is toch al heel wat jaren de code voor Amsterdam en ASD de code voor een veld op de Bahama's.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:16 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je zo snel oordeelt.
ASD is gewoon de oude codering van Amsterdam.
Als er AMS op je ticket staat is dat nieuw.
En ondanks dat er in sommige bronnen gesproken wordt van een tijdelijke stop (niet in het originele verhaal van openskies zelf) zie ik ze niet meer terugkeren de komende jaren. (misschien als de crisis lang en breed voorbij is)quote:Het kan volgens hem niet anders dan dat British Airways zich weer uit de 'buitenlandse markt' terugtrekt. "Natuurlijk halen ze wat passagiers bij ons weg. Maar ze doen dat met verlies, dat moet wel. Wij zien wat ze doen en dat kan gewoon niet winstgevend zijn. Ik kan natuurlijk niet in de portemonnee van British Airways kijken, maar verlies lijden en toch door blijven vliegen houd je niet lang vol."
lolquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Lik effe me reet.
ASD is Amsterdam
All ga je op je kop staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |