quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:03 schreef Biogarde het volgende:
De volgende keer dat je je vriendin ligt te douwen, bel je aan bij de buren en vraag je aan de buurman; zal ik die van jou ook ff doen?
Kijken wie de grappenmaker is![]()
![]()
Dit is niet grappigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:03 schreef SpookY22 het volgende:
mensen die niet meer tegen een grapje kunnen
De volgende keer dat je je vriendin ligt te douwen, bel je aan bij de buren en vraag je aan de buurman; zal ik die van jou ook ff doen?
![]()
tsjah, die zijn ook ergquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef Adelante het volgende:
Of je hebt een buurman, die naar buiten komt om te vragen of je voorzichtig wilt zijn bij het afspuiten dat zijn auto niet nat wordt
Ik draai altijd het album 'Whitney' van Whitney Houston tijdens het autowassen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:15 schreef sinadO het volgende:
Of wat denk je van die buurmannen, iedereen kent ze wel, die net nadat je de auto gewassen hebt de hond uitlaten en dan de uitwerpselen gelijkmatig over je ruiten en motorkap uitsmeren. Die zijn pas erg!
Volgens mij is dat gewoon het enige moment dat je het waarneemt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:26 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik draai altijd het album 'Whitney' van Whitney Houston tijdens het autowassen.![]()
Mijn favo muziek, zoals je weet.
Mijn buurman schudt dan altijd neerbuigend met zijn hoofd![]()
"Heb je het net ook gehoord?"quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:34 schreef Biels het volgende:
Van die ongelooflijke kankergrapjes altijd inderdaad. De norm ook op kantoren. Op maandag binnenkomen met "ha, alweer bijna weekend" is een klassieke dijenkletser.
Dit is hetzelfde slag mensen dat dacht dat het grappig was om "goedemoggel" ook daadwerkelijk te gaan gebruiken.
"Ik ga naar huis, jij maakt het wel even af hequote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
"Heb je het net ook gehoord?"
"Wat?"
"De man met de zaag kwam langs, het is weer woensdag 12 uur geweest!!!!11111EINZZZZ!!!!!!!"
""
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:15 schreef sinadO het volgende:
Of wat denk je van die buurmannen, iedereen kent ze wel, die net nadat je de auto gewassen hebt de hond uitlaten en dan de uitwerpselen gelijkmatig over je ruiten en motorkap uitsmeren. Die zijn pas erg!
Ik zie mezelf er wel voor aan om dat bij een lollige buurman te proberenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:03 schreef Biogarde het volgende:
![]()
In welke pauperwijk gebeurt dit wel niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:15 schreef sinadO het volgende:
Och ja hoor, meneer woont op stand.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In welke pauperwijk gebeurt dit wel niet?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |