Ja, maar ik had de trailer gezien en het leek me een leuke filmquote:
Ga naar de bioscoop dan, of heb je pleinvrees?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar ik had de trailer gezien en het leek me een leuke filmEn toen één bestand kutkwaliteit had dacht ik ''dan kijk ik de ander wel'', maar die had ook kutkwaliteit
Daar gaat m'n zaterdag
pas maar op:quote:en ik kan ze niet verkopen
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Zoiets voel je aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dude, dat heeft er niets mee te maken. Sommigen zetten er DVDrip bij terwijl dat niet is. Kan je toch niets aan doen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:47 schreef justmattie het volgende:
Kijk dan in de NFO wat voor kwaliteit het is![]()
![]()
The Bankjob en Transporter 3 stromen hier binnenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:58 schreef Bonzai. het volgende:
Je kunt trouwens ook gewoon een film downloaden die wel al op dvd uit is. Ik ben nu bijvoorbeeld Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000 (2000) aan het downloaden
Ja, want zeggen dat je iets niet kunt verkopen is crimineel.quote:
Het was meer een slechte poging tot humor. Want wanneer je een film koopt, kan je hem weer verkopen als je 'm niet leuk vindt, maar ik had deze film gedownload!!1!~quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |