Zo erg is het gelukkig nog nietquote:
gast als je niet weet wat je aan moet met woorden kun je het misschien beter bij enkele lettergrepen houden, want deze constructie slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:21 schreef Appelknaller het volgende:
Vandaag had ik tijdens de lunch gaarne de 4 jaargetijden van Vivaldi aangehoord.
Barbaarquote:
Kijk dit is nou een goede reactiequote:
gerne angehört ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:21 schreef Appelknaller het volgende:
Vandaag had ik tijdens de lunch gaarne de 4 jaargetijden van Vivaldi aangehoord.
TS is gewoon een product van zijn omgeving. klagen dat je de kruidvatbox van je ouders niet kan opzetten, nou nou.quote:
Verbeterd, is die nu wel goed?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
gast als je niet weet wat je aan moet met woorden kun je het misschien beter bij enkele lettergrepen houden, want deze constructie slaat echt helemaal nergens op.
nu autumn, winter en spring nog.quote:
Nog een topuser, huldequote:
omdat ie de vier jaargetijden kan opnoemen? gast.quote:
Ik had al eerder naar de 40e symphonie van Mozart geluisterd in G-mineurquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:30 schreef Nosh het volgende:
een beetje liefhebber zou dan terugvallen op één van de andere miljoen componisten die er bestaan, maar TS moet het stellen met de TMF hitzone van de klassieke muziek.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
omdat ie de vier jaargetijden kan opnoemen? gast.
Schijnt niet te mogen wegens gebrek aan licentie. Deze rechten zijn wereldwijd, tot op de dag van vandaag enkel aan André Rieu toegekend.quote:
hehehhehe, vivaldi heeft z'n stuk vernoemd naar een pizza!!!!!!!quote:De Vier Jaargetijden (Le quattro stagioni in het Italiaans) is een cyclus van vier vioolconcerten gecomponeerd door Antonio Vivaldi. De Vier Jaargetijden is Vivaldi's bekendste werk en behoort tot de populairste werken uit de klassieke muziek.
Mijn samenvatting is volgens mij ook op jou van toepassingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef Acinonyx het volgende:
Vivaldi, die 4 dingen klinken allemaal hetzelfde
Dat. En uiteraard verwees ik even naar goede muziek vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
TS is gewoon een product van zijn omgeving. klagen dat je de kruidvatbox van je ouders niet kan opzetten, nou nou.
Zeker de OP niet doorgelezen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:38 schreef Appletree het volgende:
[..]
Dat. En uiteraard verwees ik even naar goede muziek van
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Mijn samenvatting is volgens mij ook op jou van toepassing
Noem dan wel eens een mooi stuk op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef Daniel1976 het volgende:
4 jaargetijden van vivaldi, das soort van kinderklassiek.
overgewaardeerde popmuziek van 200 jaar geleden.
Bij kruitvat zijn de cd's voor 1 euro te koop.
Ik heb me in je vergist, alsnog huldequote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
YAAY KIJK MAMMIE IK STA IN DE OP !![]()
![]()
![]()
Bach vind ik dan nog wel om aan te horen.. maar jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
G-mineur, beunhaas.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:31 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik had al eerder naar de 40e symphonie van Mozart geluisterd in D-mineur
Oeps, foutjequote:
Beter luister je dit meesterwerk:quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:49 schreef A-mineur het volgende:
TS is een elitaire huilie.TS doet een poging om een elitaire huilie te zijn, dat is iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Dus als ik van goede muziek hou ben ik gelijk elitair?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
TS doet een poging om een elitaire huilie te zijn, dat is iets anders.
Ook de OP niet doorgelezen zekerquote:
Ik denk eerder andersomquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:35 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
hehehhehe, vivaldi heeft z'n stuk vernoemd naar een pizza!!!!!!!![]()
Voel je, je stoer door je hier beetje zo te gedragen. In het echte leven ben je wrs een fulltime gamenerd, die nooit zijn huis uitkomt. Ga toch rukken heaumeau!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:55 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ook de OP niet doorgelezen zeker, rot maar lekker op naar Geenstijl.
Ga jij maar eerst normaal Nederlands schrijvenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:58 schreef HansieAnders het volgende:
[..]
Voel je, je stoer door je hier beetje zo te gedragen. In het echte leven ben je wrs een fulltime gamenerd, die nooit zijn huis uitkomt. Ga toch rukken heaumeau!
Omg...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:58 schreef HansieAnders het volgende:
[..]
Voel je, je stoer door je hier beetje zo te gedragen. In het echte leven ben je wrs een fulltime gamenerd, die nooit zijn huis uitkomt. Ga toch rukken heaumeau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik klaag overigens alleen maar over het feit dat ik tijdens mijn lunch niet in staat was naar de 4 jaargetijden te luisteren, dat is ook de hoofdklacht.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Tevens is TS een lutser die zich graag af wil zetten tegen de samenleving. En daarin hetzelfde popi-jopi gedrag gebruikt als de rest van de samenleving. TS lijkt mij namelijk het type dat gehypete klassieke muziek als Vivaldi luistert, maar vragend begint te kijken wanneer ik het over Camille Saint-Saëns heb. Om maar een zijstraat te noemen.
Goed planquote:
Mee eensquote:
1 van mijn favoriete troll usersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef Nosh het volgende:
je noemt een willekeurige naam die zelfs mijn halfdemente achterbuurman nog wel had kunnen boven graven, en de TS is om..
Als jij dat zo wil lezen: prima.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dus als ik van goede muziek hou ben ik gelijk elitair?
Ik helemaal een topic er over openen, heb jij m gewoonquote:
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Dat ga je toch niet op cd luisteren.
Digitaal compressed kutsignaal, ben je heel de dynamiek van Vivaldi kwijt.
Gewoon analoog, op vinyl.
Ja, want vinyl heeft een betere dynamiek dan een CDquote:Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Dat ga je toch niet op cd luisteren.
Digitaal compressed kutsignaal, ben je heel de dynamiek van Vivaldi kwijt.
Gewoon analoog, op vinyl.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want vinyl heeft een betere dynamiek dan een CD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |