Zo erg is het gelukkig nog nietquote:
gast als je niet weet wat je aan moet met woorden kun je het misschien beter bij enkele lettergrepen houden, want deze constructie slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:21 schreef Appelknaller het volgende:
Vandaag had ik tijdens de lunch gaarne de 4 jaargetijden van Vivaldi aangehoord.
Barbaarquote:
Kijk dit is nou een goede reactiequote:
gerne angehört ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:21 schreef Appelknaller het volgende:
Vandaag had ik tijdens de lunch gaarne de 4 jaargetijden van Vivaldi aangehoord.
TS is gewoon een product van zijn omgeving. klagen dat je de kruidvatbox van je ouders niet kan opzetten, nou nou.quote:
Verbeterd, is die nu wel goed?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
gast als je niet weet wat je aan moet met woorden kun je het misschien beter bij enkele lettergrepen houden, want deze constructie slaat echt helemaal nergens op.
nu autumn, winter en spring nog.quote:
Nog een topuser, huldequote:
omdat ie de vier jaargetijden kan opnoemen? gast.quote:
Ik had al eerder naar de 40e symphonie van Mozart geluisterd in G-mineurquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:30 schreef Nosh het volgende:
een beetje liefhebber zou dan terugvallen op één van de andere miljoen componisten die er bestaan, maar TS moet het stellen met de TMF hitzone van de klassieke muziek.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
omdat ie de vier jaargetijden kan opnoemen? gast.
Schijnt niet te mogen wegens gebrek aan licentie. Deze rechten zijn wereldwijd, tot op de dag van vandaag enkel aan André Rieu toegekend.quote:
hehehhehe, vivaldi heeft z'n stuk vernoemd naar een pizza!!!!!!!quote:De Vier Jaargetijden (Le quattro stagioni in het Italiaans) is een cyclus van vier vioolconcerten gecomponeerd door Antonio Vivaldi. De Vier Jaargetijden is Vivaldi's bekendste werk en behoort tot de populairste werken uit de klassieke muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |