Ik ben dus een Sparta supporter en daar kom ik dus openlijk voor uit, althans dat zou moeten kunnen in Rotterdam. Ik liep zo met mijn Sparta shirt door de stad en hoorde ik een paar gasten S-P-E-R-M-A roepen. Ik liep naar hun toe en vroeg aan hun waarom ze dat deden. Zei zo'n gast: "Spartanen zijn de Rotterdamse Joden! We worden kampioen!!!!!!!!!!" (

) Ik snap dat niet, wanneer Sparta tegen Feyenoord moet mag er dan heus wel zulk gebash komen maar kom op man. Doe dan niet zo kinderachtig en zoek Ajacieden op om hun te pesten, zij zijn jullie grootste vijand en belemmering voor het kampioenschap, niet waar?
Ik heb zelf vrienden die FR supporter zijn en volgens hun maakt het niet helemaal niet zo veel uit in vergelijking met Ajax omdat Sparta ook Rotterdam is . Maar waarom heb je van die tokkie's die dat niet inzien?
Ik heb pas respect voor Feyenoord als ze minimaal hun verwachting en dromen waar maken (Kampioen, Champions League etc

)anders moeten ze hun muil houden en respect tonen.

Ik roep toch ook niet dat Sparta weer net als vroeger gaat worden (subtop, ja ik weet het

)?
En als er hier FR-supporters die hier niet of wel mee eens zijn, wil ik daar graag in discussie mee.