quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Jongeren hebben vaak de muziek te hard aanstaan. Wordt je wel zo lekker doof van.
Ik snap dat inderdaad echt niet. Ik zie zo vaak van die groepjes rondsjouwen (waarvan ik vermoed dat ze bevriend zijn) met allemaal hun oordopjes in. Lekker sociaal ben je dan zeg..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:57 schreef Johnny-V het volgende:
Echt heel irritant ja. Zie je geregeld, paar van die vijftienjarige jongetjes die samen chillen maar dan wel aan een kant een oordopje in hebben
Heb je liever dat ze dan met hun gsm speakertjes de muziek luisteren zodat iedereen kan meegenieten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:10 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik snap dat inderdaad echt niet. Ik zie zo vaak van die groepjes rondsjouwen (waarvan ik vermoed dat ze bevriend zijn) met allemaal hun oordopjes in. Lekker sociaal ben je dan zeg..
Ik heb liever dat ze opkankeren uit het straatbeeld. Maar goed, ik wil ook 20 miljoen euro, dat zie ik helaas ook niet op korte termijn gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef fart het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze dan met hun gsm speakertjes de muziek luisteren zodat iedereen kan meegenieten?
En allebei tegelijk kan niet? Je bent of vrouw of conservatief bezig. Bahquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:22 schreef Samsonneke het volgende:
Ook een grote ergernis van mij inderdaad. Of muziek luisteren, of converseren!
Dat is inderdaad nog het ergste volk. En dan nog de slechste muziek aan hebben staan die de wereld ooit gekend heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef fart het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze dan met hun gsm speakertjes de muziek luisteren zodat iedereen kan meegenieten?
Goh, maak 'm nog maar een keertje zeg.quote:
Die moeder van jou kan goed opvoeden hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Daniane het volgende:
Mijn moeder zou dit topic gemaakt kunnen hebben, dit zegt ze ook altijd tegen mij.
"Doe die kut oortjes nou eens uit als ik tegen je praat! "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |