abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70873186
Zat ben ik het verdomme!!! Die maro... import mensen

Ik moest net met de tram naar huis en om mij heen kwam iets later wat van die marokkanen zitten

"ze" waren met hun 3-en, verspreid over bankjes achter en naast me, en één ervan op het bankje achter mij, begon aan de sluiting van mijn toffe jas te sjorren, ik draai mij om en vraag hem om daar mee te stoppen, uiteraard doet deze gozer dat dus niet!
ik vraag het hem nogmaals, begint hij ook nog aan de pootjes van mijn zonnebril te trekken !
Ik heb al wat dingen meegemaakt dus in een flits van een kanker seconde draai ik mij om en maak me groot en stel hem de vraag wat hij nou eigenlijk wil.!!! Hij deinsde wat terug maar natuurlijk kwamen meteen zijn vrienden erbij zodat ze zwaar in de meerderheid waren. Ze stelde mij de vraag wat ik nou eigenlijk wilde!!! WTF, bie loopt er nou te kutten!! Ik vroeg hem vriendelijk om te stoppen..zo niet dan stond ik niet voor de gevolgen in! Zolang het met blote handen is ben ik niet bang, maar die lui lopen te vaak te prikken ( messen ).
Ik moet ook nog werken zo en wil daar zonder wonden verschijnen dus deed verder niks maar als ik ze morgen tegenkom dan mep ik er nog wel 1 in elkaar.

klacht: marokkanen die denken dat ze de baas zijn!

Er zijn ook in kleine hoeveelheden goede marokkanen die zich wel normaal aanpassen...schijnt.

[ Bericht 0% gewijzigd door kurk_droog op 11-07-2009 12:38:49 ]
pi_70873219
Aah, zandnegers, gottaloveit.
pi_70873243
Je bleef wel goed netjes!
Straks kom je misschien nog bij de mocro club, wie weet!
Baby darling doll face honey
pi_70873255
stormlooptopic
pi_70873266
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
Er zijn ook in kleine hoeveelheden goede marokkanen die zich wel normaal aanpassen...schijnt.
Bel je me even als je er een tegenkomt, ik ben al 8 jaar bezig om er een te vinden. Ik ben moe, moe van deze zoektocht.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:37:24 #6
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_70873281
Zet deze foto weer mooi in perspectief

Uit het fotoboek van TS. Pussy
pi_70873290
TS is een keyboard warrior!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:39:31 #8
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70873336
Wannabe Hero
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:40:05 #9
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70873349
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft de foto van TS er nu weer mee te maken?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:40:07 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_70873350
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
Zat ben ik het verdomme!!! Die maro... import mensen

Ik moest net met de tram naar huis en om mij heen kwam iets later wat van die marokkanen zitten

"ze" waren met hun 3-en, verspreid over bankjes achter en naast me, en één ervan op het bankje achter mij, begon aan de sluiting van mijn toffe jas te sjorren, ik draai mij om en vraag hem om daar mee te stoppen, uiteraard doet deze gozer dat dus niet!
ik vraag het hem nogmaals, begint hij ook nog aan de pootjes van mijn zonnebril te trekken !
Ik heb al wat dingen meegemaakt dus in een flits van een kanker seconde draai ik mij om en maak me groot en stel hem de vraag wat hij nou eigenlijk wil.!!! Hij deinsde wat terug maar natuurlijk kwamen meteen zijn vrienden erbij zodat ze zwaar in de meerderheid waren. Ze stelde mij de vraag wat ik nou eigenlijk wilde!!! WTF, bie loopt er nou te kutten!! Ik vroeg hem vriendelijk om te stoppen..zo niet dan stond ik niet voor de gevolgen in! Zolang het met blote handen is ben ik niet bang, maar die lui lopen te vaak te prikken ( messen ).
Ik moet ook nog werken zo en wil daar zonder wonden verschijnen dus deed verder niks maar als ik ze morgen tegenkom dan mep ik er nog wel 1 in elkaar.

klacht: marokkanen die denken dat ze de baas zijn!

Die gast heeft precies bereikt wat 'ie wilde
Een hollandse hardcorepauper over de zeik
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_70873374
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Die gast heeft precies bereikt wat 'ie wilde
Een hollandse hardcorepauper over de zeik
hardcore? WTF gewoon normale nederlandse jongen
pi_70873387
Ik zie Bear
pi_70873398
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[ afbeelding ]
snap hem niet maar zal wel aan mij liggen groepsfoto waar niks aan de hand is??
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:42:01 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_70873400
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wat heeft de foto van TS er nu weer mee te maken?
Dat die nerd heel stoer anoniem AFCA probeert uit te stralen. Ook nog in zijn avatar ook, maar als het puntje dan bij paaltje komt gaat ie het applausje van zijn medepassagiers uit de weg.

P.u.s.s.y.
Tijd voor een muts van bert en ernie.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:42:28 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_70873410
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

hardcore? WTF gewoon normale nederlandse jongen
Boeien
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_70873416
Goed opgelost TS
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_70873461
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:42 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat die nerd heel stoer anoniem AFCA probeert uit te stralen. Ook nog in zijn avatar ook, maar als het puntje dan bij paaltje komt gaat ie het applausje van zijn medepassagiers uit de weg.

P.u.s.s.y.

sorry, ik ben een nerd inderdaad die nooit buiten komt en bang is en alles
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:45:46 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_70873492
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

sorry, ik ben een nerd inderdaad die nooit buiten komt en bang is en alles
Nee, de volgende keer willen we een topic zien dat je een gebroken hand hebt, omdat je de grootste bullebak voluit op zijn muil sloeg.
pi_70873501
Hollandse Hardcore pauper? Me reet!
Dat heeft er toch goddomme niks mee te maken.
Ik was laatst stappen met een maat van me in een bruine cafe, lopen we terug langs 3 marrokanen, wij deden niks we wouden gewoon doorlopen.
Begint zo'n kut zanddiertje opeens ons uit te schelden, dus we draaien ons om en beginnen een partij te schelden.
We zijn gewoon wel weggegaan want er hoeft maar 1tje ff bestek bij zich te hebben en we hebben een extra luchtgaatje.
Maar we hadden er bijna op afgevlogen ondanks dat risico, Wat denken die kk drollen wel niet joh pleurt ff gauw op, kutvolk.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:46:39 #20
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_70873509
Ach paupers onder elkaar.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_70873546
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Schuifelaar het volgende:
Ik was laatst stappen met een maat van me in een bruine cafe, lopen we terug langs 3 marrokanen, wij deden niks we wouden gewoon doorlopen.
Begint zo'n kut zanddiertje opeens ons uit te schelden, dus we draaien ons om en beginnen een partij te schelden.
We zijn gewoon wel weggegaan want er hoeft maar 1tje ff bestek bij zich te hebben en we hebben een extra luchtgaatje.
Maar we hadden er bijna op afgevlogen ondanks dat risico, Wat denken die kk drollen wel niet joh pleurt ff gauw op, kutvolk.
dat bedoel ik dus. je kan ze wel slaan maar dan zit er een stuk staal in je maag... nu werken dus tot vanavond niet reageren hier
pi_70873549
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:42 schreef Fliepke het volgende:

[..]

P.u.s.s.y.
Nee iemand met doogie howser in z'n avatar moeten we serieus nemen.

r.e.t.a.r.d.
Tijd voor een plaatje van een gozer in pink tights.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:48:20 #23
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70873561
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:45 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nee, de volgende keer willen we een topic zien dat je een gebroken hand hebt, omdat je de grootste bullebak voluit op zijn muil sloeg.
En dat TS in de bak zit en een schadevergoeding van ca ¤1500,- tegemoet kan zien.
Slaan doe je niet in een tram vol getuigen
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:49:33 #24
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70873585
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Schuifelaar het volgende:
wouden
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:49:34 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_70873586
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef cheqy het volgende:

[..]

En dat TS in de bak zit en een schadevergoeding van ca ¤1500,- tegemoet kan zien.
Slaan doe je niet in een tram vol getuigen
|

Precies, is weer eens wat anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')