Is heel Amsterdam weg dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ben ik wel een beetje alleen achetgelaten in Amsterdam
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wandelschoenen gekocht en nu heb ik de hele tijd zin om te gaan wandelen. Terwijl ik dus weet dat ik er geen hol aan vind.
Gebruik van maken!! Je eigen muziek door het hele huis, vrienden erbij uitnodigen en feestenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ben ik wel een beetje alleen achetgelaten in Amsterdam
Nou ik was ook wel blij dat mijn beste vriend maandag belde of ie kon logeren, anders was ik inderdaad een week alleen thuis geweest en dat vind ik ook nooit zo gezellig. Nu was het leuk, foto's gekeken van ons oude huis, en 2 avonden met nog een vriendin erbij gegeten... ouderwets gezelligquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Soempie het volgende:
Fijn dat hij dan weer thuis is.![]()
En hulde voor jou. Ik trek het al slecht als Wiebel -bijna- een weekje weg is.
Dat heeft mij nooit wat geleken... Daarom ben ik met een vriendin gaan samenwonen na wat studentenhuizen. En nu ik samenwoon ben ik helemaal gewend geraakt aan samenzijn, dat welquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat.... ik ben altijd alleen thuis de laatste paar maanden.....
Dan moet je de deur uit en een vriendin zoeken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat.... ik ben altijd alleen thuis de laatste paar maanden.....
Ik vind het ook wel lekker hoor om alleen te wonen maar soms mis ik het feit dat ik geen relatie meer heb. Samen op de bank zitten tv kijken of gewoon gezellig kletsen. Kleine maar fijne dingen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heeft mij nooit wat geleken... Daarom ben ik met een vriendin gaan samenwonen na wat studentenhuizen. En nu ik samenwoon ben ik helemaal gewend geraakt aan samenzijn, dat welMaar een avondje alleen vind ik vaak wel lekker
Doe ik ook wel eens maar vanavond geen zin in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je de deur uit en een vriendin zoeken.
die heeft echt een IQ zo groot als haar schoenmaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god, ik heb mtv aanstaan, met Paris Hilton die een BFF zoekt
Wat een verschrikkelijke dozen!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dan heeft die kandidate zeker heel kleine voetjesdie is echt ontoerekeningsvatbaar geloof ik
Bij die moet het kiesrecht zeker ontnomen worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dan heeft die kandidate zeker heel kleine voetjesdie is echt ontoerekeningsvatbaar geloof ik
Die worden stuk voor stuk oude vrijsters, net als Paris Hilton.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god, ik heb mtv aanstaan, met Paris Hilton die een BFF zoekt
Wat een verschrikkelijke dozen!!!!!!!!
Misschien dat Gordon Paris Hilton wel wil. Als hij het met haar doet doet hij het met zo'n 1500 mannen tegelijk....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die worden stuk voor stuk oude vrijsters, net als Paris Hilton.
Elke dag een ander, laat het rad maar draaien!
Onder het genot van:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien dat Gordon Paris Hilton wel wil. Als hij het met haar doet doet hij het met zo'n 1500 mannen tegelijk....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar was ik al bang voor...
Vroeger werd je op basisschool de pimp gevonden als je de grootste Pokémon-verzameling had.
Nu word je de pimp gevonden als je de meeste vrienden op Hyves (![]()
) hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
Zo even een saffiemijn hand doet pijn van het schrijven en mijn Ritalin is uitgewerkt
maar het gaat echt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |