Juist een bescheiden opstelling.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sowieso niet bij de eerste kennismaking
Die hielden 80.000 man wakker op Werchterquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
mr_anonimous, hiermee schud je je buren flink wakker:
Had ik ook niet echt maar ik was gewoon zo'n streetwise kereltje en daar schrokken ze van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet ook geen grote mond hebben bij je schoonmoeder.
Ah lekkere muziek idd om op te trainen en om te vervelen....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
mr_anonimous, hiermee schud je je buren flink wakker:
Ik vind het ook een Hooligannummer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah lekkere muziek idd om op te trainen en om te vervelen....
Tssss denk je echt dat ik zo oppervlakkig ben dat ik alleen voor het uiterlijk gaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ik lijk zo op Jude Law dat je direct voor mij valt natuurlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Nee hoor, ben langer doorgegaan dus heb nog 5 minuten pauzequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Jawel! Maar jou pauze was om 18:00 afgelopen
Oeh, snel! Een roddel!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ben langer doorgegaan dus heb nog 5 minuten pauze
Ja van jou!quote:
De grootste roddel van het moment:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja van jou!
Maar helaas, je pauze is voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga weer verder
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
De grootste roddel van het moment:Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga weer verder
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan doe ik met jullie mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Goed bezig MaJo
Ik ga komende week ook proberen te knallen
Fijn dat hij dan weer thuis is.quote:Maar dit weekend niet meer want vanavond komt mn vriendje weer thuisen die heb ik nou al 1,5 week niet gezien
![]()
Sorry. Ik kwam mijn maatje tegen toen ik boodschappen ging doen.quote:
Je moet ook muziek opzetten tijdens het lopenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wandelschoenen gekocht en nu heb ik de hele tijd zin om te gaan wandelen. Terwijl ik dus weet dat ik er geen hol aan vind.
Tenminste, in het bos wel, maar m'n fiets is gejat en het bos is me toch net te ver.
Wieso?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ben ik wel een beetje alleen achetgelaten in Amsterdam
is je pa toch gewoon op vakantie gegaan dan ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu ben ik wel een beetje alleen achetgelaten in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |