daar heb ik er 3 van. Waar heb je ze besteld, heb wel een (halfslachtig) gezocht, maar ze niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
En ik heb alle 5 de delen van "Van nul tot nu" besteld.
Ja klopt. Ze komt dan een oude baas tegen die het haar uitlegt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat die ene reeks met een zevendegroeper die aanvankelijk niets van geschiedenis wist?
En die verkoper die lacht zich blauw dat hij iemand zo gek heeft gekregen om hem alsnog te kopen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:57 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik zijn net de stad in gegaan om een tent en goede wandelschoenen voor mij te kopen. Hadden we eindelijk een tent gevonden in het groen. Zegt de verkoopster: als je hem neemt met bloemetjesopdruk is hij 20 euro goedkoper en krijg je daarna nog eens 20% korting.
Nu hebben we dus de meest afschuwelijke tent ooit.![]()
't Kan me eigenlijk geen ruk schelen. Het scheelt een hoop geld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En die verkoper die lacht zich blauw dat hij iemand zo gek heeft gekregen om hem alsnog te kopen...
Maakt toch ook niet uit. Als je maar droog ligt en op de camping kun je zelfs als je strontlazarus bent nog je tent vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Kan me eigenlijk geen ruk schelen. Het scheelt een hoop geld.
Precies.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maakt toch ook niet uit. Als je maar droog ligt en op de camping kun je zelfs als je strontlazarus bent nog je tent vinden.
Een mooie Festivalgangers tent eigenlijk. Misschien kun je hem aan MaJo enzo verhuren. Levert ie nog meer op dan dat ie gekost heeft.quote:
Wij nemen altijd een partytent mee naar Lowlands. Vorige keer hadden we de meest lelijke gifgroene kleur denkbaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maakt toch ook niet uit. Als je maar droog ligt en op de camping kun je zelfs als je strontlazarus bent nog je tent vinden.
Die van mij met neon-roze verdient ook geen schoonheidsprijs hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:03 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat de tent ook wilde dieren afschrikt.
Of je drinkt een keer wat minderquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens in een lelijke tent gaan pitten. Meestal presteer ik het om de verkeerde bungalow of appartement binnen te wandelen....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die van mij met neon-roze verdient ook geen schoonheidsprijs hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |