Plus dat het ook een verkeerde message geeft. Vreet maar lekker ongezond en vet, want door deze bacterie wordt je niet dik...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Just what we need.
http://hplusmagazine.com/(...)e/inhale-exhale-diet
[..]
Als je dat op mensen toe zou kunnen passen, dan lopen we er allemaal dun bij maar is de aarde nóg warmer
Oh crap on a stick! Ik moet ook nog boodschappen doen..... Ik haat winkelen op zaterdag..... Koop zondag is nog erger. Ik snap ineens waar de inspiratie voor de zombiefilms vandaan komt......quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
druk voor een zaterdag
Ben de stad in.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook even de hort op.
Ik sluit voorlopig af met:
[ afbeelding ]
Oh...quote:
Gelukkig heeft ze een mooi bekkie want wat eruit komt biedt geen garantie op een baan.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
En ik heb alle 5 de delen van "Van nul tot nu" besteld.
Ik twee live dvd's van Clapton. EC = Godquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
quote:
Ja geschiedenis die met humor gebracht wordt. Je had ook kinderen van de wind. Maar die waren toch serieuzer van toon.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leukste geschiedenis strips die ik ken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Hier, 29,95 excl. bezorgkosten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]Waar en hoeveel kost dah
En met Anno zit ik volgens mij nu in deel 7 van de campaign
Veel succes met de volgende opdracht. Ik ga straks met de vierde beginnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn zulke geweldige strips heDenk dat ik ze ook ga bestellen
En het is weer tijd voor Anno![]()
heb zo vroeger zo vaak bij de bieb geleendquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gewoon hier hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Hoi MaJoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef MaJo het volgende:
'Middag
Ben vet goed aan het lerenMijn moeder heeft een planning gemaakt waarbij ik steeds twee uur moet leren en dan een half uurtje pauze heb. En nu heb ik dus even pauze tot half 4
Wel zorgen dat ik daarna weer wegga he
WTF? Dat antwoord trekt echt op geen klotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |