Wat is K1?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik maak altijd opvoedkundige dwalingen..... Ik laat kinderen naar K1 enzo kijken....![]()
Nieuwe kleding gekocht?
Ja maar volgens mijn nichtjes is dat te gewelddadig voor kinderen van 6,7 en 9. Het is gewoon sport. Ze slaan elkaar niet dood.quote:
quote:
Bahbah K1quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik maak altijd opvoedkundige dwalingen..... Ik laat kinderen naar K1 enzo kijken....![]()
Nieuwe kleding gekocht?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]Kinderen neppen mij altijd... ik ben te lief voor ze
![]()
Jaahik had weer kleedgeld.
2 broeken, blousje, laag paar allstars, slippers, nieuwe veters, riem, bh, slipjes en sokken
en dat voor 147 euro
Nou, ik vind het wel fijn.. maar tis natuurlijk leuker als je kunt uitgeven wanneer je wilt ^^quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kleedgeld. Een woord dat allang niet meer in mijn vocabulair voorkomt.
Nee gewoon het woord. Kleedgeld. Ik moet altijd maar zien wat er aan het eind van de maand over is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel fijn.. maar tis natuurlijk leuker als je kunt uitgeven wanneer je wilt ^^
Ik krijg het ook maar eens in de 3 maanden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee gewoon het woord. Kleedgeld. Ik moet altijd maar zien wat er aan het eind van de maand over is.
En hoeveel dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik krijg het ook maar eens in de 3 maanden.
150, maar ik maak het niet altijd op. Dus soms heb ik nog over van de vorige maandquote:
Okay. Ik koop tegenwoordig mijn broeken, sokken, t-shirts bij Primark. Heel goedkoop en gewoon goede spulllen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
150, maar ik maak het niet altijd op. Dus soms heb ik nog over van de vorige maand
Leuke winkel iddquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik koop tegenwoordig mijn broeken, sokken, t-shirts bij Primark. Heel goedkoop en gewoon goede spulllen.
Vrouwen vinden dat leuk winkelen. Vroeger met mijn exen vond ik het een ramp..... was ik een hele dag kwijt....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Leuke winkel iddDe new yorker is ook fijn, had ik vandaag twee hele leuke broeken gehaald. Eentje was in de uitverkoop dus in totaal maar 30 euro
Normaal betaal je voor één broek al 50..
Ik stuur je nu een quiz. als de uitkomst daarvan jude law is mag je hem hebbenquote:
Winkelen is ook best leuk.. alleen niet elke week. Eens in de 3 maanden vind ik primaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat leuk winkelen. Vroeger met mijn exen vond ik het een ramp..... was ik een hele dag kwijt....
.quote:You should marry Brad Pitt. You like that blonde-blue-eyed hunk next door type. He's your soul mate
Mijn laatste vriendin begreep dat idd. Maar zij was ook een uitzonderlijke dame. Was fanatiek voetbalfan, hield ook wel van actiefilms en dronk bier. Maar die paar daarvoor vonden het gezellig om met hun vriendje te winkelen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Winkelen is ook best leuk.. alleen niet elke week. Eens in de 3 maanden vind ik primaJe moet ook niet met vrouwen gaan winkelen gek! Dat moet je hun met vriendinnen laten doen..
Op die site was mijn eerste Gareth Gatesquote:
Jessica simpson 98%quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk hier bij welke celebs jij het beste past:
http://www.celebmatch.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |