In het studentenleven kan zuipen op elke dagquote:
Na mijn tentamenquote:
Moet je een keer naar de Cruiseterminal komen op zaterdag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik neem die cocktail welziet er inderdaad goed uit
Ik had donderdagavond ook echt zin in een cocktail, maar was helaas in een bar waar ze dat niet hadden...
Ik ben nog steeds wel benieuwd naar ice age 3d... misschien dat ik binnenkort toch ook maar weer eens sinds tijden de bios ga opzoeken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Das mooi
En ik zit nu met een superschattig oppaskindje ice age te kijken
Okay! Dan drink ik er eentje mee van afstand!quote:
Okay als werkende single man moet je tegenwoordig ook bijna elke dag de stad in en gaan wat gaan drinken. Anders kom je niet aan de vrouw.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In het studentenleven kan zuipen op elke dagdus als je maandag na een tentamen je vrijheid kunt vieren.... dan doe je dat
Succes!quote:
om aan de vrouw te komen?quote:
quote:
quote:
Did someone call me?quote:
Stuur jij nou eerst maar eens een foto dan beslis ik of je door de eerste ronde komtquote:
Meisjes die vragen.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur jij nou eerst maar eens een foto dan beslis ik of je door de eerste ronde komt![]()
Volgens google ziet ie er zo uitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur jij nou eerst maar eens een foto dan beslis ik of je door de eerste ronde komt![]()
Howly Cow! een foto van mij op internet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens google ziet ie er zo uit
[ afbeelding ]
Haa Tanjaaquote:
Hee andy ^^quote:
Share?quote:
Rustig. Ik hoefde eens niet op de kinderen van mijn nichtjes te passen.quote:
Opassen is juist leukquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rustig. Ik hoefde eens niet op de kinderen van mijn nichtjes te passen.
En jouwe?
Ja maar ik maak altijd opvoedkundige dwalingen..... Ik laat kinderen naar K1 enzo kijken....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Opassen is juist leuk
Leuk, een dagje naar maastricht geweest.
Lekker gewinkeld ^^
Dat heet geestverrijking.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik maak altijd opvoedkundige dwalingen..... Ik laat kinderen naar K1 enzo kijken....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |