En nu hopen dat ik het allemaal onthoud en niet maandag met open mond naar mijn tentamen zit te starenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
MaJo is back
Fijn dat het zo goed gaat!
Nee, sorry. Raymond Spanjar is mijn staatsvijand numero uno.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:09 schreef MaJo het volgende:
En weer valt het stil
Ofyles, voeg me toe op hyves dan heb je weer een vriendje erbij![]()
Of omdat je te veel aan mij denkt.... de leukste man die je nooit hebt gezien....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
En nu hopen dat ik het allemaal onthoud en niet maandag met open mond naar mijn tentamen zit te staren![]()
Pics or it did'nt happenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of omdat je te veel aan mij denkt.... de leukste man die je nooit hebt gezien....
Tot straksquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pics or it did'nt happen
sigarettenpauze is voorbij, ik ga weer verder
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
is je pa toch gewoon op vakantie gegaan dan ?
Dat is raar. Vorige week heb ik gezien wie er won.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god, ik heb mtv aanstaan, met Paris Hilton die een BFF zoekt
Wat een verschrikkelijke dozen!!!!!!!!
Paris Hilton heeft volgens mij vaak tentamens....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is raar. Vorige week heb ik gezien wie er won.![]()
Vreselijk programma trouwens.Maar tijdens tentamens grijp ik alles aan om maar niet te leren.
Vragen als:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paris Hilton heeft volgens mij vaak tentamens....
Ze denkt ook echt dat ze gezond leeft als ze vodka-jus d'orange drinkt.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vragen als:Hoeveel is 1+1? Wat is de hoofdstad van Mexico? Kun je van cocaïne high worden?
En dan zakt Paris Hilton alsnog met vlag en wimpel...
Das mooiquote:
En bovendien kun je die achterstand nooit meer inhalen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Slaap inhalen is overrated. Binnen 2 dagen heb je het tekort toch weer.
Feesten dus
Hier meis, kun je afkoelen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even liggen, mijn temperatuur loopt op en voel me echt beroerdzo maar weer verder leren
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En bovendien kun je die achterstand nooit meer inhalen.
't is toch mn bedje geworden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Slaap inhalen is overrated. Binnen 2 dagen heb je het tekort toch weer.
Feesten dus
Ziet er goed uit! Maar je weet dat de combi met Ritalin niet zo'n succes isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier meis, kun je afkoelen..
[ afbeelding ]
Maandag? Zuipen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Maar je weet dat de combi met Ritalin niet zo'n succes isbovendien heb ik weer besloten om rustig aan te doen met alcohol maar heb zo'n vermoeden dat ik maandag wel ga zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |