En het eerste wat je dan doet is klagen in KLBquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:12 schreef ganzenherder het volgende:
Ik viel net rond half 8 in slaap en wordt zojuist wakker....Fuck
Wat moet ik anders doen? Iedereen is pitten, godverquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
En het eerste wat je dan doet is klagen in KLB
Aan het end van de vakantie zit je weer met het dilemma... een nachtje doorhalen of 3 uur eerder naar bed. Allebei kutquote:
Nachtje van 3 uur slaap + goed jezelf in het zweet werken dan kan ik met gemak om 8 uur naar bedquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:17 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Aan het end van de vakantie zit je weer met het dilemma... een nachtje doorhalen of 3 uur eerder naar bed. Allebei kut
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:38 schreef Farenji het volgende:
Meldt.
Dit is mijn normale slaapritme, ik slaap het liefste van 2-3 uur 's nachts tot een uur of 10-11 's ochtends. Als ik geen vakantie heb en om half acht er uit moet om te gaan werken, dan is het altijd een nooit ophoudend doodsgevecht met de wekker. Ik ben dan ook bijna altijd te laat en begin vaak pas rond 10en een beetje mens te worden. Helaas wordt dit niet gewaardeerd door al die klote ochtendmensen die om half 8 al fluitend op het werk zijn (tenminste, dat beweren ze).
Ochtendmensenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:38 schreef Farenji het volgende:
Meldt.
Dit is mijn normale slaapritme, ik slaap het liefste van 2-3 uur 's nachts tot een uur of 10-11 's ochtends. Als ik geen vakantie heb en om half acht er uit moet om te gaan werken, dan is het altijd een nooit ophoudend doodsgevecht met de wekker. Ik ben dan ook bijna altijd te laat en begin vaak pas rond 10en een beetje mens te worden. Helaas wordt dit niet gewaardeerd door al die klote ochtendmensen die om half 8 al fluitend op het werk zijn (tenminste, dat beweren ze).
Precies.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:38 schreef Farenji het volgende:
Meldt.
Ja man! Precies dat gevoel dat je krijgt als je net wakker wordt. Ik heb dan altijd een quasi-dčja-vu van damn, niet weer!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:46 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Precies.
Dat geluid van de wekker maakt mij echt troosteloos. Op sommige reclames hoor je precies hetzelfde wekkergeluid, zelfs dan voel ik dat gevoel opkomen. Vreselijk.
quote:Joop van Beek uit Nunspeet heeft in 27 dagen 10.000 kilometer gefietst. Vanavond finishte de fietser, die wekenlang bijna onafgebroken op zijn rijwiel zat, in zijn woonplaats.
De 61-jarige Van Beek begon zijn fietstocht op 13 juni. Hij reed rondjes van 25 kilometer in de buurt van zijn woonplaats op de Veluwe. De ultrafietser onderbrak zijn tocht alleen voor vier uur slaap per nacht en voor een bord pasta overdag. In totaal zat hij 633 uur en dertig minuten op de fiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |