Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet ik me schamen dat deze film me echt niks,nada,niente zegt.
is eerder een slaapliedjequote:Op zondag 12 juli 2009 10:21 schreef Brennel het volgende:
Door de wekker wakker gemaakt worden met 'Fantastig Toch', hoe ironisch
Ehmm... ja, prima. Al vroeg op, maar ik moet dan ook nog veel doen vandaag.quote:
ik denk dat ik lekker gedroomd heb...ik schoot rond 4u recht op in mn bed met de meest ijzige gil die ik kon maken.. Heb mn man zooo laten schrikkenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehmm... ja, prima. Al vroeg op, maar ik moet dan ook nog veel doen vandaag.
En jij? Lekker gedroomd?
Oow damn. Kramp is erg vervelend!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:14 schreef muisje-eliza het volgende:
oooh Moby![]()
[..]
ik denk dat ik lekker gedroomd heb...ik schoot rond 4u recht op in mn bed met de meest ijzige gil die ik kon maken.. Heb mn man zooo laten schrikken![]()
maar er schoot een kramp in mn kuit.....nu is mn kuit pijnlijk en gevoelig
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef cosmick het volgende:
Ik luister zelden in het weekend 3FM, maar je hoort dezelfde eeuwige rotmuziek als door de week.
Bij Diergaarde klonk het weekend echt anders, met Annemic lijkt met meer 1 pot nat.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef cosmick het volgende:
Ik luister zelden in het weekend 3FM, maar je hoort dezelfde eeuwige rotmuziek als door de week.
Zeker op een zaterdag- en zondagochtend waar toch wat meer 'gouwe ouwe'/klassiekers gedraaid mogen worden. Zelfs dan ligt de muziekgestapo blijkbaar niet te pittenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef cosmick het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Diergaarde klonk het weekend echt anders, met Annemic lijkt met meer 1 pot nat.
Ja, zeker als S net de aankondiging heeft gedaan dat een ieder de film moet gaan zien.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet ik me schamen dat deze film me echt niks,nada,niente zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |