Hier ook al actief geweest. Ff langs postkantoor geweest en een pallet rotzooi op het stort afgeleverd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:19 schreef Cee het volgende:
Zo.
Ben al naar de sportschool geweest, heb boodschappen gedaan, gestofzuigd en nu wacht ik tot die potdorieverdikkemeteringse regen ophoudt zodat ik naar de markt kan.
En daarna proberen m'n pc weer tot leven te brengen.
Alles onder het genot van een 3fm muziekje.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:22 schreef borisz het volgende:
NOS RADIO TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS
Hier ook actief geweestquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook al actief geweest. Ff langs postkantoor geweest en een pallet rotzooi op het stort afgeleverd.
Tiny Dancerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Sersjee het volgende:
Voor alle muziekliefhebbers: vanavond om 20.00 Almost Famous op RTL7!
Meer dan een aanrader, het is een must see.
Moet ik me schamen dat deze film me echt niks,nada,niente zegt.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Tiny Dancer.
Kate Hudson.
Philip Seymour Hoffman.
Jason Lee.
Rolling Stone (y).
Almost Famous.
"I'm a golden god!".
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet ik me schamen dat deze film me echt niks,nada,niente zegt.
is eerder een slaapliedjequote:Op zondag 12 juli 2009 10:21 schreef Brennel het volgende:
Door de wekker wakker gemaakt worden met 'Fantastig Toch', hoe ironisch
Ehmm... ja, prima. Al vroeg op, maar ik moet dan ook nog veel doen vandaag.quote:
ik denk dat ik lekker gedroomd heb...ik schoot rond 4u recht op in mn bed met de meest ijzige gil die ik kon maken.. Heb mn man zooo laten schrikkenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehmm... ja, prima. Al vroeg op, maar ik moet dan ook nog veel doen vandaag.
En jij? Lekker gedroomd?
Oow damn. Kramp is erg vervelend!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:14 schreef muisje-eliza het volgende:
oooh Moby![]()
[..]
ik denk dat ik lekker gedroomd heb...ik schoot rond 4u recht op in mn bed met de meest ijzige gil die ik kon maken.. Heb mn man zooo laten schrikken![]()
maar er schoot een kramp in mn kuit.....nu is mn kuit pijnlijk en gevoelig
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef cosmick het volgende:
Ik luister zelden in het weekend 3FM, maar je hoort dezelfde eeuwige rotmuziek als door de week.
Bij Diergaarde klonk het weekend echt anders, met Annemic lijkt met meer 1 pot nat.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef cosmick het volgende:
Ik luister zelden in het weekend 3FM, maar je hoort dezelfde eeuwige rotmuziek als door de week.
Zeker op een zaterdag- en zondagochtend waar toch wat meer 'gouwe ouwe'/klassiekers gedraaid mogen worden. Zelfs dan ligt de muziekgestapo blijkbaar niet te pittenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef cosmick het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Diergaarde klonk het weekend echt anders, met Annemic lijkt met meer 1 pot nat.
Ja, zeker als S net de aankondiging heeft gedaan dat een ieder de film moet gaan zien.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet ik me schamen dat deze film me echt niks,nada,niente zegt.
Really?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, zeker als S net de aankondiging heeft gedaan dat een ieder de film moet gaan zien.
Ik wilde 'm eigenlijk wel kijken, ondanks de redelijke 3 sterren die de VPRO-gids 'm gaf, maar op de een of andere manier zat zo ineens The Prestige in de dvdspelerquote:Op zondag 12 juli 2009 13:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Als film is het een aanrader, voor de muziek is het een aanrader. Alles werkt gewoon.
Wat ook goed kijken is. Alleen de film heeft het wel, misschien iets langer dan een half uur kijken.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wilde 'm eigenlijk wel kijken, ondanks de redelijke 3 sterren die de VPRO-gids 'm gaf, maar op de een of andere manier zat zo ineens The Prestige in de dvdspeler.
Ik heb die zin nu 25 keer gelezen, maar ik kom er niet uitquote:Op zondag 12 juli 2009 13:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Alleen de film heeft het wel, misschien iets langer dan een half uur kijken.
Ik weet niet eens meer wat ik neer wilde pennen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb die zin nu 25 keer gelezen, maar ik kom er niet uit.
Hoezo dat? Hoe lang geleden hebben we al geen vrolijk duo gehad?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ben blij dat ik niet in de buurt ben van Janneke en Brenda
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoe lang geleden hebben we al geen vrolijk duo gehad?
En nee, Waldorf en Stadler of Ofyles2 en RoelJewel uitgesloten.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoe lang geleden hebben we al geen vrolijk duo gehad?
En nee, Waldorf en Stadler of Ofyles2 en RoelJewel uitgesloten.
Het is nooit te laat voor Heidi K.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:41 schreef borisz het volgende:
Seal nu op NL3 op het North Sea Jazz
Roel kom er dan maar in.
Die benen zijn heerlijk maar heupen en een kont heeft ze nietquote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor Heidi K..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |