quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:37 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik wel hoor![]()
Daar zeikerds als Sirolf maar commentaar op haar hebben, wil ik het toch wel over haar pluspunten hebben
Het is toch gewoon zo?! Als je niveau zoekt heb je toch niets te zoeken in de freaknacht.Als ze lelijke dikke wijven op de tv willen zetten ze Roosmarijn wel neer in plaats van Dorien.quote:
*proest*.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo?! Als je niveau zoekt heb je toch niets te zoeken in de freaknacht.Als ze lelijke dikke wijven op de tv willen zetten ze Roosmarijn wel neer in plaats van Dorien.
1 ding komen Roosmarijn en Dorien wel overeen, die afschuwelijke stem.Voordeel voor Dorien is dat ze een fantastisch lichaam heeft, over Roosmarijn zal ik maar niet beginnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest*.
Ben blij dat m'n fles wijn al leeg is; anders ging die nu over 't scherm.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 ding komen Roosmarijn en Dorien wel overeen, die afschuwelijke stem.Voordeel voor Dorien is dat ze een fantastisch lichaam heeft, over Roosmarijn zal ik maar niet beginnen.
Volgens mij hebben (ex-)rokers toch altijd een afschuwelijk gezicht?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ex-rokers toch altijd een afschuwelijk gezicht?
Nep natuurlijk, maar dat waren die van Ancilla ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben (ex-)rokers toch altijd een afschuwelijk gezicht?
Zijn die tieten van Dorien echt of nep?
Heeft iets weg van Beth Ditto, alleen iets slanker.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 ding komen Roosmarijn en Dorien wel overeen, die afschuwelijke stem.Voordeel voor Dorien is dat ze een fantastisch lichaam heeft, over Roosmarijn zal ik maar niet beginnen.
Kan niet anders dan nep zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn die tieten van Dorien echt of nep?
Beth Ditto kan tenminste nog zingen en een show geven, Roosmarijn tjaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iets weg van Beth Ditto, alleen iets slanker.
Iemand moest het doen.
Maar Ancilla was wel minstens 3x zo lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nep natuurlijk, maar dat waren die van Ancilla ook.
Dat hebben alle (ex-) rokers.Alleen die tanden al![]()
Probeert vooral geforceerd grappig te doen enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beth Ditto kan tenminste nog zingen en een show geven, Roosmarijn tja
3x zo lekker weet ik niet, wel een stuk minder irritant qua stemquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar Ancilla was wel minstens 3x zo lekker. Al zou ik Dorien voor een avondje niet afslaan
.
Prioriteitenlijstje van Ofyles2:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar Ancilla was wel minstens 3x zo lekker. Al zou ik Dorien voor een avondje niet afslaan
.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Prioriteitenlijstje van Ofyles2:
1. Ancilla Tilia
2. Katy Perry
3. Taylor Swift
4. Emiliana Torrini
...
999. Dorien Rose
* Ofyles2 alvast kruisraketten in stelling brengt
Omg, jij hebt echt en heel rare smaak qua vrouwenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Prioriteitenlijstje van Ofyles2:
1. Ancilla Tilia
2. Katy Perry
3. Taylor Swift
4. Emiliana Torrini
...
999. Dorien Rose
* Ofyles2 alvast kruisraketten in stelling brengt
Dan is er tenminste wel voor elk wat wilsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omg, jij hebt echt en heel rare smaak qua vrouwen
Oh ja, Gabriella Cilmi en Carice van Houten nog vergeten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vlaamse weervrouwen/nieuwslezeressen kan ik wel weer begrijpenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh ja, Gabriella Cilmi en Carice van Houten nog vergeten.
En dan nog een reeks Vlaamse nieuwslezeressen en weervrouwen.
Dan wil je de mijne niet zienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mwah mijn muziek smaak is wel okquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als het net zo dramatisch als je muzieksmaak is
Dan ben ik wel benieuwd naar je vrouwensmaakquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah mijn muziek smaak is wel oken de vrouwen zijn net zo ok
. Of jij die mening deelt is de 2e
.
Heb jij wat positiefs over haar te vertellen dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:45 schreef Sirolf het volgende:
Laat ik me maar buiten deze discussie houden.
Ook over Do-Trien zeg ik maar niks. Die mening is hier blijkbaar al bekend.
Ik ga ze niet in een volgorde zetten, maarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar je vrouwensmaakJe muzieksmaak vind ik dramatisch
Nee niet echtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga ze niet in een volgorde zetten, maar
Ashley Olsen
Amanda Bynes
Hilary Duff
Lily Allen
Miley Cyrus
en meer.
En nee dit is niet mijn top 5 of wat dan ook, maar dit zijn er zomaar 5.
Vast niets voor jou.
Die zijn er ook een paar, maar ik kan niet op de namen komenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee niet echtIk heb ze liever wat volwassener
Miley mag je houden, de rest wil ik graag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga ze niet in een volgorde zetten, maar
Ashley Olsen
Amanda Bynes
Hilary Duff
Lily Allen
Miley Cyrus
en meer.
En nee dit is niet mijn top 5 of wat dan ook, maar dit zijn er zomaar 5.
Vast niets voor jou.
Daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:05 schreef TheZapster het volgende:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Als je Miley Cyrus of 1 van de olsen twins leuk vindt kan je zeker niet eind 20 zijn.
Meen je dat nou echt?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:07 schreef StefanoSanders het volgende:
Miley is anders de enige die nu nog steeds lekker is.
Dan kus ik liever mijn hond.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:07 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik vind Hillary Duff gewoon gebleven. Zij heeft gedaan wat ze moest blijven doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:11 schreef StefanoSanders het volgende:
[quote]Op zaterdag 11 juli 2009 03:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?!
Hilary Duff lijkt mij nog prima, de rest word ik niet vrolijk van.
[/quote
Hilly heeft een tijdje een hele sletterige periode gehad.
En is nu net een graten pakhuis ik had der liever nog met der babyvet
Staat gewoon in mijn profiel hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:05 schreef TheZapster het volgende:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Als je Miley Cyrus of 1 van de olsen twins leuk vindt kan je zeker niet eind 20 zijn.
Vooral die bikini foto's in haar topic (door mij geplaatstquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:07 schreef StefanoSanders het volgende:
Dat baby vet heeft ze ondertussen al heel wat terugquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:11 schreef StefanoSanders het volgende:
[quote]Op zaterdag 11 juli 2009 03:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?!
Hilary Duff lijkt mij nog prima, de rest word ik niet vrolijk van.
[/quote
Hilly heeft een tijdje een hele sletterige periode gehad.
En is nu net een graten pakhuis ik had der liever nog met der babyvet
Lindsay is ook wel weer okquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind Hillary Duff gewoon gebleven. Zij heeft gedaan wat ze moest blijven doen.
Kunnen we niet zeggen van Lindsay Lohan en hopelijk gaat Miley Cyrus ook ontsporen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:16 schreef TheZapster het volgende:
Wie is in godsnaam Miley Cyrus? Is dat die paar jaar verschil dat ik haar hits in Nederland niet ken?
Kom op man, 26 en geilen op de Olsen Twinsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Staat gewoon in mijn profiel hoor. 26
En de Olsen Twins zijn ook alweer een tijdje in de 20 hoor
..
[..]
Anders ken je d'r mischien als hannah montana.
Het ging hier niet over muziek maar vrouwenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom op man, 26 en geilen op de Olsen TwinsEn Miley Cyrus, mijn god.Wie is Hannah Montana?
Als je als man van deze muziek houd vraag ik me af of je ook maar 1% testosteron in je bloed hebt![]()
Ook wel leuk ja (op die fotoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:46 schreef TheZapster het volgende:
Ik kan niet echt zeggen dat ik me de laatste tijd verdiep in onbekende tienersterretjes. Als we het dan echt over een mooie vrouw hebben ,tegenwoordig ook iets minder geloof ik, Cindy Crawford
![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw was dat
Een prettige om de dag mee te beginnenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:37 schreef Sersjee het volgende:
Oe, Eighties-klassieker!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Niet over mijn tieten hebben? Mag best hoor.
...
Wat? Dorien?
Oh.
Hier ook al actief geweest. Ff langs postkantoor geweest en een pallet rotzooi op het stort afgeleverd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:19 schreef Cee het volgende:
Zo.
Ben al naar de sportschool geweest, heb boodschappen gedaan, gestofzuigd en nu wacht ik tot die potdorieverdikkemeteringse regen ophoudt zodat ik naar de markt kan.
En daarna proberen m'n pc weer tot leven te brengen.
Alles onder het genot van een 3fm muziekje.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:22 schreef borisz het volgende:
NOS RADIO TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS TOURFLITS
Hier ook actief geweestquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook al actief geweest. Ff langs postkantoor geweest en een pallet rotzooi op het stort afgeleverd.
Tiny Dancerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Sersjee het volgende:
Voor alle muziekliefhebbers: vanavond om 20.00 Almost Famous op RTL7!
Meer dan een aanrader, het is een must see.
Moet ik me schamen dat deze film me echt niks,nada,niente zegt.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Tiny Dancer.
Kate Hudson.
Philip Seymour Hoffman.
Jason Lee.
Rolling Stone (y).
Almost Famous.
"I'm a golden god!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |