Lekker Fantastisch!quote:
We hebben het niet over Belgische bieren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Magere_Gein het volgende:
Jupiler, Stella Artois (nee, ik ben geen Belg).
Stellaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Magere_Gein het volgende:
Jupiler, Stella Artois (nee, ik ben geen Belg).
FUCK! IK KOM NIET UIT FRIESLAND!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker Fantastisch!
Wat drinkt onze Freis dan? Zeker standaard Heineken zoals elk café in Friesland dat doet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmmm... lekker, niet?
Jezus, Jupiler is echt gehypet pisbier.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef Blommaert het volgende:
Maar ik ga liever over naar JUPILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ×2
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef Hetiszover het volgende:
Kijk die aflevering van de Keuringsdienst van Waarde maar eens waar ze bier gaan proeven en kom dan nog eens terug.
Oei typische Heineken drinker die geen verstand heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jezus, Jupiler is echt gehypet pisbier.
Als je dan Belgisch bier drinkt, drink dan iets fatsoenlijks.
Tsing Tsao is een bazenbiertje!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:36 schreef Yi-Long het volgende:
In Hong Kong dronk ik vorige week Tsing Tsao, en dat was prima te drinken (veel beter dan Amstel en Heineken enzo).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |