Dat. En je kan het kopen IN IEDERE FUCKING SUPERMARKT ACHTERLIJKE KRACHTKANKERPUBER!quote:
Dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat. En je kan het kopen IN IEDERE FUCKING SUPERMARKT ACHTERLIJKE KRACHTKANKERPUBER!
Oprotten troll, en sterf langzaam aan maagdelijkheid omdat ik het betwijfel dat er ooit een vrouw is die jou ziet zitten.
Dus gooi 4chan en wow aan en wees een internetheld want het internet is de enige plek waar jij klaar zal komen.
Rustig. Rustig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat. En je kan het kopen IN IEDERE FUCKING SUPERMARKT ACHTERLIJKE KRACHTKANKERPUBER!
Oprotten troll, en sterf langzaam aan maagdelijkheid omdat ik het betwijfel dat er ooit een vrouw is die jou ziet zitten.
Dus gooi 4chan en wow aan en wees een internetheld want het internet is de enige plek waar jij klaar zal komen.
Gast, doe eens rustigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi verwoordquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij trollen, ik trollen. Zulks.quote:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/ah-biogarde-kwark-70272/quote:ik eet al tijden Biogarde Kwark van de Appie...
Het gaat nogal ten koste van je gevatheid.quote:
Gevat Geschmat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het gaat nogal ten koste van je gevatheid.
Wat eem pauperforum is datquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/ah-biogarde-kwark-70272/
de bodybuilders helpen je wel
Zal ik dan maar op je reageren?quote:
Ik had het niet over tact. Dat heb je sowieso niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Gevat Geschmat.
Ik heb bier op en tact is voor de nuchteren onder ons.
Oh ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik had het niet over tact. Dat heb je sowieso niet.
OP nog even goed bekeken... Ik snap hem nu... Het ging om de yoghurt...quote:
Ben je nu al zo bezopen of ligt het aan je Friese afkomst?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:18 schreef Fries het volgende:
[..]
OP nog even goed bekeken... Ik snap hem nu... Het ging om de yoghurt...
Die is even zijn hond aan het neuken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:09 schreef JJH het volgende:
Waar is Bio?
Ik zit op m'n werk dus ik ben niet aan het drinken... En ik kom ook niet uit Friesland...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je nu al zo bezopen of ligt het aan je Friese afkomst?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:18 schreef Fries het volgende:
[..]
OP nog even goed bekeken... Ik snap hem nu... Het ging om de yoghurt...
Moet jij nu werken? MOEHAHAHA!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef Fries het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk dus ik ben niet aan het drinken... En ik kom ook niet uit Friesland...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jij nu werken? MOEHAHAHA!Ik werk in een sexshop... Komt geen hond meer sinds die recessie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmmm... lekker, niet?
Nee want dierenseks is te duur gewordenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:31 schreef Fries het volgende:
[..]
Ik werk in een sexshop... Komt geen hond meer sinds die recessie...
beter dan seksen in de fokshopquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lol, zitten te fokken in een seksshop
Smoesjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef Fries het volgende:
[..]
Het plaatje was de eerste keer nog niet geladen, ja!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |