Dat. En je kan het kopen IN IEDERE FUCKING SUPERMARKT ACHTERLIJKE KRACHTKANKERPUBER!quote:
Dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat. En je kan het kopen IN IEDERE FUCKING SUPERMARKT ACHTERLIJKE KRACHTKANKERPUBER!
Oprotten troll, en sterf langzaam aan maagdelijkheid omdat ik het betwijfel dat er ooit een vrouw is die jou ziet zitten.
Dus gooi 4chan en wow aan en wees een internetheld want het internet is de enige plek waar jij klaar zal komen.
Rustig. Rustig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat. En je kan het kopen IN IEDERE FUCKING SUPERMARKT ACHTERLIJKE KRACHTKANKERPUBER!
Oprotten troll, en sterf langzaam aan maagdelijkheid omdat ik het betwijfel dat er ooit een vrouw is die jou ziet zitten.
Dus gooi 4chan en wow aan en wees een internetheld want het internet is de enige plek waar jij klaar zal komen.
Gast, doe eens rustigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi verwoordquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij trollen, ik trollen. Zulks.quote:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/ah-biogarde-kwark-70272/quote:ik eet al tijden Biogarde Kwark van de Appie...
Het gaat nogal ten koste van je gevatheid.quote:
Gevat Geschmat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het gaat nogal ten koste van je gevatheid.
Wat eem pauperforum is datquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/ah-biogarde-kwark-70272/
de bodybuilders helpen je wel
Zal ik dan maar op je reageren?quote:
Ik had het niet over tact. Dat heb je sowieso niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Gevat Geschmat.
Ik heb bier op en tact is voor de nuchteren onder ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |