Dit is meer spam dan bagger sinds het totaal niet grappig is. Volgens mij zit je op het verkeerde forum.quote:
Hoi chrisquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:34 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben christen, aangenaam.
Altijd in voor een goede discussie, dus kom maar met je argumenten.
Goed plan, ik ben wel in voor een goed gesprek.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik stel voor dat het topic open blijft. Er is al een tijd geen christenbashtopic geweest... het werd weer eens tijd.
God kan zien in het donker, want hij heeft het donker zelf gemaaktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Hoi chris![]()
geen argumenten, alleen een vraagje, en ik kan nergens het antwoord vinden:
Kan God zien in het donker? Heeft Hij night-vision? Want zoniet, hoe kan hij dan 'snachts over ons waken als de zon er niet is?
God is geen supermens, maar een transcedent wezen. Er is dus helemaal geen sprake van kunnen zien, op de manier waarop wij dat kennen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Hoi chris![]()
geen argumenten, alleen een vraagje, en ik kan nergens het antwoord vinden:
Kan God zien in het donker? Heeft Hij night-vision? Want zoniet, hoe kan hij dan 'snachts over ons waken als de zon er niet is?
God is een nachtdierquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Concreet voorbeeld?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik heb niks tegen geloof maar ze moeten mensen altijd zo aandringen op hun geloof, je mag best ergens in geloven maar laat de rest van het volk gewoon met rust.
Misschien een gek idee hoor, maar wat als je tegen die vriendelijke meneer gewoon zegt dat je geen interesse hebt in zijn verhaal?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik heb niks tegen geloof maar ze moeten mensen altijd zo aandringen op hun geloof, je mag best ergens in geloven maar laat de rest van het volk gewoon met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |