Zit Qwea hier achter?quote:Zoals afgesproken wordt de 20 kuub zand morgenochtend bij u thuis bezorgd. Met vriendelijke groet.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef bleiblei het volgende:
Woei, zoveelste kansloze sms dienst!
Okee, de baggertent rekent zoals verwacht, 9 euro per week voor hun zogenaamd gratis dienst.
Misschien die 16-jarige die ook zo dom is om uberhaupt voor zoiets te gaan betalen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:24 schreef Sjibble het volgende:
Jonger dan 16? Vraag je ouders of voogd voor toestemming.
Welke rebelse 16jarige doet dat ook echt
Ja, dat maakt het leven een stuk makkelijkerquote:
Je vrienden als hobby opgevenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:28 schreef Chanz0r het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het leven een stuk makkelijker
Oh, sorry, had niet verwacht dat je op je teentjes getrapt zou zijn wanneer iemand reageerde op het feit dat jij zegt geen vrienden te hebben. Excuses dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef Chanz0r het volgende:
[..]
Oh, sorry, had niet verwacht dat je op je teentjes getrapt zou zijn wanneer iemand reageerde op het feit dat jij zegt geen vrienden te hebben. Excuses dan maar.
Ik zal je trouwens even op weg helpen, want als je heeeel goed kijkt, staat er toch echt hobbies en interesses.
Dus, mocht je dan ooit vrienden maken, interesse in ze hebben is stap 1.Voor de rest is er vast wel ergens een zelfhulp website te vinden over het maken van vrienden hoor.
ER IS NOG HOOP! bookmark die site maar vast goed!
En met kijkje nemen bedoel je de ruiten ingooien?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:49 schreef Innisdemon het volgende:
Marsweg in Leeuwarden he? Ik zal morgen eens een kijkje gaan nemen op dat adres.
Dat is wel een goed idee zegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef Fries het volgende:
Ik heb twee neptelefoonnummers opgegeven... Dat wordt lachen!
Nu maar hopen dat die persoon meewerkt en OK smst naar 2050... Anders loopt m'n plan in het honderd...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef Fries het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die persoon meewerkt en OK smst naar 2050... Anders loopt m'n plan in het honderd...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef Rijpie het volgende:
[..]
weinig hoop, wat voor iemand is het?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef Fries het volgende:
Ik heb twee neptelefoonnummers opgegeven... Dat wordt lachen!
Jammer dat je nooit zal weten of ie dat heeft gedaan of nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef Fries het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die persoon meewerkt en OK smst naar 2050... Anders loopt m'n plan in het honderd...
Die zit toch overal achter?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |