"oeh door speciale tekens op een bepaalde manier neer te zetten kan ik een teken maken die n00bs niet kunnen maken "
Klacht 1: mensen die andere mensen uitbokken dat ze geen TriForce kunnen maken (of andere domme dingen) Klacht 2: dat mensen nu denken dat dit tegen TS gezegd is en dat hij nu moet huilen in KLB Klacht 3: HET IS FUCKING NIET STOER DAT JE TRIFORCE KAN! HET IS FUCKING SAD!
Anti-Klacht: Straks weer vrouwen hosselen op stap
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik! het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
4chan memes kopiëren naar FOK! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende: Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') ! [/quote]
Drive few cars and far more unicorns. . Mr.Cooper schreef ooit het volgende: ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop