Die van ons ook niet, zit nog steeds lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:49 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Mijn bank heeft anders geen last van de crisis
zit nog steeds lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die van ons ook niet, zit nog steeds lekker.
Dat komt dankzij de miljarden die ik bij de Rabo op m'n rekening heb staan. Of bedoelde je dat nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:49 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Mijn bank heeft anders geen last van de crisis
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dat komt dankzij de miljarden die ik bij de Rabo op m'n rekening heb staan. Of bedoelde je dat niet
Kroes is een ijzervreter, ze is in sommige opzichten heel wat meer mans dan menige mannelijke collega.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:01 schreef DrDarwin het volgende:
Ik krijg steeds meer bewondering voor die dame...
Als we haar nou eens directrice maken van DNBquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kroes is een ijzervreter, ze is in sommige opzichten heel wat meer mans dan menige mannelijke collega.
Ik ben het vaak niet met haar visie eens maar ballen heeft ze
DNB heeft al sinds de invoering van de euro niks meer te zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als we haar nou eens directrice maken van DNB![]()
Ik zei ook dat ik niet altijd met haar eens ben, maar haar instelling is heel wat beter als de twijfelachtige houding van PJB en WB.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:53 schreef RechtseRukker het volgende:
Wat zijn NLers toch een dom volk, nu lopen ze weer achter die heks aan die als credo had:
'Moet je aan de majkt overlaten, want dan wordt het goedkoper
Ziehier het gevolg
Het is een ondemocratische corrupte Bilderbergster met een verborgen agenda
En maar dwepen met Merkel, die vorig jaar om deze tijd nog volledige werkgelegenheid verwachtte
http://www.focus.de/polit(...)nose_aid_321161.html
Ligt eraan wie haar de opdracht gegeven heeft om dit te zeggen, ik denk Josef Ackermann van Deutsche Bank, de langjarige Bilderbergerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik niet altijd met haar eens ben, maar haar instelling is heel wat beter als de twijfelachtige houding van PJB en WB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |