quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:07 schreef GasTurbine het volgende:
Gewoon ja zeggen? Koters! Ik zit nog in m'n proefperiode (geen woordgrap) en kan een misstap niet veroorloven.
Nee je geeft haar gewoon een fles azijn of gootsteen-ontstopper, zal ze wel achter komen als ze daar een glaasje van op heeftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan zeg je: Nee mevrouw deze wijn van inferieure kwaliteit is niet lekker. U moet deze hebben, (TS pakt de duurste fles uit het schap). Wat ben jij nou voor een verkoper
Hoezo misstap?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:07 schreef GasTurbine het volgende:
Gewoon ja zeggen? Koters! Ik zit nog in m'n proefperiode (geen woordgrap) en kan een misstap niet veroorloven.
De punt had voor de aanhalingstekens gemoeten. Prutser.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:16 schreef DrDarwin het volgende:
"Deze Gran Cru is waarlijk de meest voortreffelijke keuze uit ons assortiment in deze prijsklasse mevrouw, u zult geen spijt krijgen van uw aankoop.
Voor de meer exquise wijnen die tegemoetkomen aan de wensen van de ware connaisseur moet ik u wellicht even doorverwijzen naar de wat meer exorbitant geprijsde varianten die wellicht buiten uw budget vallen".
Of ze dacht bij het teruglopen naar haar winkelwagen zo van "ik zal dat slagersknulletje eens een hak zetten en zeggen dat ik wil proevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:16 schreef Appletree het volgende:
Die vrouw komt zeker nooit in een supermarkt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De punt had voor de aanhalingstekens gemoeten. Prutser
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De punt had voor de aanhalingstekens gemoeten. Prutser
Dat was mijn punt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
In mijn woede vergeet ik een punt in mijn eigen post.
Ze doelde niet op de wijn maar op de inkijk in haar topje, gemiste kans!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stond vandaag dus een beetje in de winkel te checken. Komt er een vrouw naar me toe met een fles huiswijn. 'Is dit lekker?'.
Woord-garpenquote:
Op het huismerk wordt vaak meer winst gemaakt dan op de dure A-merkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan zeg je: Nee mevrouw deze wijn van inferieure kwaliteit is niet lekker. U moet deze hebben, (TS pakt de duurste fles uit het schap). Wat ben jij nou voor een verkoper
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:58 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Op het huismerk wordt vaak meer winst gemaakt dan op de dure A-merken![]()
Maar TS heeft (bijna) goed gehandeld hoor. Als je het antwoord niet weet, niet zeggen tegen de klant, maar gelijk iemand erbij halen die het antwoord wel weet.
Hier anders wel hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:09 schreef fratsman het volgende:
HOAX! AH heeft alleen voorverpakt vlees, geen slagerij in de winkels!
http://www.ah.nl/grill-en-steakquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:09 schreef fratsman het volgende:
HOAX! AH heeft alleen voorverpakt vlees, geen slagerij in de winkels!
Hoezo misstap?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:07 schreef GasTurbine het volgende:
quote:
Had dat gewoon gezegd.quote:Klacht: 'Is deze wijn lekker?' Hoe de fuck moet een aspirant-slager dat nou weten?
Vertel het mijn baasquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik snap niet eens dat je je excuses aanbood. Heeft niets met klantvriendelijkheid meer te maken je hoeft niet in iemands reet te zitten
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik snap niet eens dat je je excuses aanbood. Heeft niets met klantvriendelijkheid meer te maken je hoeft niet in iemands reet te zitten
Precies. Denk je nou werkelijk dat die snol ook maar iets van wijn afweet als ze met een huiswijn aankomt? Elke gek weet dat dat je reinste bocht is maar goedkoop. Dus zeg in het vervolg "ja, het heeft een goede prijskwaliteit verhouding" gevolgd door een minzame glimlach.quote:
Haha nog een faalerd. Wijn wordt niet voorgeproefd om die reden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:20 schreef Ensaf het volgende:
Mensen die wijn willen proeven...
...en niet door hebben dat dat altijd een toneelstukje is.
In de horeca is het zéér ongebruikelijk om een fles wijn te weigeren na deze voorgeproefd te hebben. De man kan zijn wijnkennis even tonen aan zijn partner, het restaurant kan tonen enige klasse te hebben.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:58 schreef GasTurbine het volgende:de niet-plebs
Neujh dat mag je zelf doenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:52 schreef beertenderrr het volgende:
Verkeerd antwoord. Volgende keer moet je zeggen:
Mevrouw, wat u in uw hand heeft is een triple wood uit de omgeving van Bordeaux. Deze staat bekend om zijn fluweelzachte smaak, karakteristieke geur en houtige afdronk. De balans tussen de cabernet sauvignon en marselan druiven vertaalt de kwaliteit van de fles die u in de hand heeft.
Deze is zeer zeker aan te raden in combinatie met in reepjes gesneden gekruid lamsvlees. Deze kunt u het beste serveren met verse groenten zoals een rode paprika, ui, ijsbergsla en flinterdunne kool naar keuze. Volgens traditioneel recept dient u deze op te dienen in een pita, met als dressing een frisse aïoli saus.
Na het hoofdgerecht kunt u het er tevens van nemen met een romige combinatie van bosvruchten en melk, waarmee u de onplezierige neveneffecten van dit gerecht neutraliseert.
Oftewel: Shoarma met bocht en bosvruchten vanille vla als toetje. Wat wil je nog meer
Trouwens, een slager moet wel weten welke wijn lekker is bij welk vlees...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:58 schreef GasTurbine het volgende:
Klacht: 'Is deze wijn lekker?' Hoe de fuck moet een aspirant-slager dat nou weten?
Iddquote:Op zondag 12 juli 2009 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
Je had die ranzige hoer in haar kut moeten schoppen, met de blote voet wel teverstaan !
Weetje wat altijd zo sad was in de C1000, als iets gratis te proeven was, mensen die dan 10x op en neer lopen om elke keer iets te pakkenhoe kansloos ben je dan
"Hmmm lekker hoor"
"Ohhh heerlijk"
"Zo hey zijn die nieuw ?"
"Smaakt goed hoor"
"Hahaha nog 1tje voor onderweg"
"Ik pak dr nog een anders eet niemand ze op !!!![]()
![]()
![]()
"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |