Ik stel voor dat de volgende -1 wordt, dan zijn we precies op 0 tijdens de reunie
Ik ben trouwens benieuwd of deze welterusten/goeiemorgen topics gebonden en uitgegeven worden. Er staat toch een boel info in hoor
Maar in dit welterusten topic natuurlijk het verlossende woord: Welterusten, tot straks, en voor degenen die al weer wakker zijn: goeiemorgen.
quote:
op 01-22-2000 om 05:54 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien de final final alweer vol was (na 5 dagen) gaan we hier verder. Tot 3 februari is het nog 12 dagen. Dus met 2 topics, misschien 3 moeten we er komen, vandaar -2Ik stel voor dat de volgende -1 wordt, dan zijn we precies op 0 tijdens de reunie
Ik ben trouwens benieuwd of deze welterusten/goeiemorgen topics gebonden en uitgegeven worden. Er staat toch een boel info in hoor
Maar in dit welterusten topic natuurlijk het verlossende woord: Welterusten, tot straks, en voor degenen die al weer wakker zijn: goeiemorgen.
Dank je wel voor deze vriendelijke woorden zo vroeg in de ochtend TARAraboemdijee, heb ik je toch nèt gemist
Just Me
wakker Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga dus nu naar bed, balend dat MissX niet alleen mij overtroffen heeft, maar ook mijn record wakker blijven heeft gebroken met 3 uur (het record staat nu dus op 43 uur)
Welterusten allemaal, ik moet morgen leren
en overmorgen ook
Maar aanwezig ben ik (wanneer niet)
Veel plezier op deze zondag.
Ik ga aan de studie
He, pst...TARAraboemdijee.
Ik weet niet wat je gebruikt...
Maarre...waar koop je dat???
Aaahg slechte gewoonte overdag slapen.Maar vannacht werken dus....
quote:
op 01-23-2000 om 09:43 AM schreef BooBooSan het volgende:
Weltrusten!He, pst...TARAraboemdijee.
Ik weet niet wat je gebruikt...
Maarre...waar koop je dat???
Ik koop niks, het is oefening let maar op.
Kijk maar naar de tijd dat ik straks weer op sta.
En zo dagen door, lukt vanzelf.
Welterusten allemaal (ook namens Justme die hier niet kon zijn doordat het forum toen plat lag)
/me *knuft* u allen en hoopt u weer morgen te zien
GOEDEMORGEN FOK!KERS...
[Dit bericht is gewijzigd door Tazz (Datum 24 Januari 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |