abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 januari 2000 @ 05:54:00 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244184
Aangezien de final final alweer vol was (na 5 dagen) gaan we hier verder. Tot 3 februari is het nog 12 dagen. Dus met 2 topics, misschien 3 moeten we er komen, vandaar -2

Ik stel voor dat de volgende -1 wordt, dan zijn we precies op 0 tijdens de reunie

Ik ben trouwens benieuwd of deze welterusten/goeiemorgen topics gebonden en uitgegeven worden. Er staat toch een boel info in hoor

Maar in dit welterusten topic natuurlijk het verlossende woord: Welterusten, tot straks, en voor degenen die al weer wakker zijn: goeiemorgen.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2000 @ 06:19:00 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_244185
quote:
op 01-22-2000 om 05:54 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien de final final alweer vol was (na 5 dagen) gaan we hier verder. Tot 3 februari is het nog 12 dagen. Dus met 2 topics, misschien 3 moeten we er komen, vandaar -2

Ik stel voor dat de volgende -1 wordt, dan zijn we precies op 0 tijdens de reunie

Ik ben trouwens benieuwd of deze welterusten/goeiemorgen topics gebonden en uitgegeven worden. Er staat toch een boel info in hoor

Maar in dit welterusten topic natuurlijk het verlossende woord: Welterusten, tot straks, en voor degenen die al weer wakker zijn: goeiemorgen.

Dank je wel voor deze vriendelijke woorden zo vroeg in de ochtend TARAraboemdijee, heb ik je toch nèt gemist

Just Me

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_244186
goeiesmorgens allemaal, nou ja, goeie....KOPPIJN ! (en ik heb nieteens iets gedronken)
  Admin zaterdag 22 januari 2000 @ 10:15:00 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_244187
halloooooooo, goeiemorgen ..hoera ik ben een weekend vrij... voor het eerst sinds weken
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_244188
EEN HELE GOEIEMORGEN ALLEMAAL!
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_244189
Een bijzonder goedemurguh toegewenst en maak er iets moois van vandaag!
pi_244190
GOOOOOOEDEEEEEEEMOOOOOOOOORGEGEEEEEEEEEEN

wakker Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  zaterdag 22 januari 2000 @ 12:08:00 #8
910 Barbie
Graduated Fool
pi_244191
Morge
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_244192
TARA, ik vind het toch wel knap van mezelf heb je overtroffen. Lig namelijk nog steeds net in bed, ben wel weer ontnuchterd. Maar heb besloten deze nacht maar over te slaan. Dus iedereen goeiemorgen/middag whatever ben de draad een beetje kwijt. Ga vanavond denk ik wel weer slapen.
pi_244193
Goedemiddag!

Een lekker vrij weekend voor de boeg.
Hoera!

pi_244194
Hee! Ben ik nu member geworden?

Nogmaals Hoera !

pi_244195
Gefeliciteerd hoor!
It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  zaterdag 22 januari 2000 @ 15:42:00 #13
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244196
Goeiemorgen allemaal. Nu eerst maar even boodschappen doen.
  zondag 23 januari 2000 @ 03:35:00 #14
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244197
Ja, nou zeg. Toch maar welterusten. Misschien blijf ik nog heel even op!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 januari 2000 @ 04:31:00 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244198
Door omstandigheden hebben jullie mijn goeiemorgen moeten missen, voor degene diehier niet mee kunnen leven: GOEIEMORGEN
(ik was ff voor de record om 10.00 wakker)

Ik ga dus nu naar bed, balend dat MissX niet alleen mij overtroffen heeft, maar ook mijn record wakker blijven heeft gebroken met 3 uur (het record staat nu dus op 43 uur)

Welterusten allemaal, ik moet morgen leren
en overmorgen ook
Maar aanwezig ben ik (wanneer niet)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 januari 2000 @ 09:14:00 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244199
Goeimorgen allemaal.

Veel plezier op deze zondag.

Ik ga aan de studie

pi_244200
Weltrusten!

He, pst...TARAraboemdijee.

Ik weet niet wat je gebruikt...

Maarre...waar koop je dat???

zondag 23 januari 2000 @ 11:04:00 #18
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_244201
En weer 1 hele goedemorgen dames en heren!
pi_244202
GOEIEMIDDAG ALWEER !!

Aaahg slechte gewoonte overdag slapen.Maar vannacht werken dus....

pi_244203
Damn! hit me! blauwe is totaal vergeten morguh te wensen, hmmmz is al middag...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2000 @ 03:06:00 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244204
quote:
op 01-23-2000 om 09:43 AM schreef BooBooSan het volgende:
Weltrusten!

He, pst...TARAraboemdijee.

Ik weet niet wat je gebruikt...

Maarre...waar koop je dat???

Ik koop niks, het is oefening let maar op.
Kijk maar naar de tijd dat ik straks weer op sta.
En zo dagen door, lukt vanzelf.

Welterusten allemaal (ook namens Justme die hier niet kon zijn doordat het forum toen plat lag)

maandag 24 januari 2000 @ 04:24:00 #22
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_244205
Layla Tov!!!(oftewel Welterusten), ik pleur zowat om van de slaap, dus ga nu dus ook maffen.......

/me *knuft* u allen en hoopt u weer morgen te zien

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2000 @ 05:58:00 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244206
Wow, ietsje blijven plakken op de chat.
snel naar bed
pi_244207
Goeden morgen allemaal en een fijne dag toegewenst
  maandag 24 januari 2000 @ 07:34:00 #25
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_244208
Tja, een lange tijd niet goedemorgen of weltrusten durven te wensen.. Je weet nooit wat andere mensen ermee doen. Maar ben nu iig op tijd wakker dus...

GOEDEMORGEN FOK!KERS...

[Dit bericht is gewijzigd door Tazz (Datum 24 Januari 2000).]

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')