Heb je haar niet verteld dat je een kater had?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vrees dat ik nooit zal weten ook.
Ja en ze zei: "al een asperine genomen?" op zo'n lieve manier dat ik gelijk weer dronken was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je haar niet verteld dat je een kater had?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en ze zei: "al een asperine genomen?" op zo'n lieve manier dat ik gelijk weer dronken was.
Hij heeft er in velen meegespeeld. Hij heeft dan ook wel een hele typische Amerikaanse suburb-uitstraling.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heb ik deze acteur onlangs nog in een film gezien, maar kan er niet op komen welke....
Jaaaaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is Malcolm in the middle zijn vader!
Zijn naam had ik niet geweten maar ineens zag ik dat het Malcolms pa was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Bryan Cranston. Ik vind 'm echt briljant in MitM.![]()
Hij kreeg een Emmy voor z'n rol in Breaking Bad. Daarin speelt hij een docent in z'n midlife-crisis.
Ik vrees dat ik haar wel heel erg leuk vind.....quote:
Malcolm in the Middle is een comedy over een ontspoord gezin in een suburb. Hal is de wat sukkelige, depressieve, overspannen vader. Vooral als hij op de bodem zit speelt hij fantastisch. Wordt in Nederland uitgezonden op Comedy Channel.quote:
Okay, die zender hebben wij niet (meer). Ik heb het gevoel dat het meer een mannenserie dan een vrouwenserie is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Malcolm in the Middle is een comedy over een ontspoord gezin in een suburb. Hal is de wat sukkelige, depressieve, overspannen vader. Vooral als hij op de bodem zit speelt hij fantastisch. Wordt in Nederland uitgezonden op Comedy Channel.
Denk ik ook. De familie heeft ook 4, later 5, zoons die die stomme dingen doen waar jongens van die leeftijd mee bezig zijn. Mannen herkennen dat beter dan vrouwen, denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, die zender hebben wij niet (meer). Ik heb het gevoel dat het meer een mannenserie dan een vrouwenserie is.
Maar kon je je er net zo in herkennen als Scrut beschreef?quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar kon je je er net zo in herkennen als Scrut beschreef?
Wyccie heeft alleen gekeken maar er niks van begrepen. Dus je theorie is weer on.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou bedanktDaar gaat m'n theorie.
Ja Wicky de Viking ook idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:23 schreef wyccie het volgende:
Maar ik kijk sowieso geen vrouwenseries. Stiekem ben ik een jongetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |