Een procesverbaal is niet een synoniem van een boete, hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:59 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik wil een nieuwe verzekering afsluiten, maar de verzekering (Unive) eist een procesverbaal, voor een akkefietje (ik heb mijzelf verdedigd) van een tijd geleden. Nu heb ik helemaal geen procesverbaal gekregen.
Mag de verzekering een procesverbaal eisen?
Kan ik uberhaupt aan een procesverbaal komen?
Er is nooit een boete gekomen, alleen een schadevergoeding, heeft de verzekering het recht om mij te weigeren?
Volgens mij heeft TS het over een opstootje en niet over een aanrijding... Ik vind het maar vaag, hoe komen ze uberhaupt aan die informatie TS?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:32 schreef Mr.Talisker het volgende:
Ze mogen het van je verlangen, en als je het niet wil laten inzien weet je zeker dat je verzekering niet tot stand komt. Hier kan je je eigen pv waarschijnlijk wel opvragen:
http://www.stichtingpv.nl/index.asp
Waarschijnlijk omdat TS naar waarheid de vragen over 'de voorgaande 7 jaren' m.b.t. contact met de politie heeft ingevuldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:17 schreef eleusis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS het over een opstootje en niet over een aanrijding... Ik vind het maar vaag, hoe komen ze uberhaupt aan die informatie TS?
Móchten ze het te weten komen (ik zou zo 1-2-3 niet weten hóé, overigens) en er ís schade, dan zou het kunnen zijn dat je geen dekking hebt. (en de verzekering wordt beëindigd en je bent veroordeeld tot de verzekeraar Rialto, omdat 'verzwijging' (het voormalige art. 251) geregistreerd wordt in een centrale database, waardoor andere verzekeraars óók weten dat je hebt gelogen)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
dat laatste inderdaad ja...
had het niet moeten doen, maar ik weet niet wat voor problemen ik dan ga krijgen als ze er achter kunnen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |