Pics?quote:Een 22-jarige Australische vrouw uit Portland is veroordeeld voor het verkrachten van vier meisjes tussen de 12 en 15 jaar. Dit melden verschillende Australische media vandaag.
Alicia Storrie verkrachtte de meisjes tussen 2004 en 2008. Alle slachtoffers van Storrie waren, net als Storrie zelf, meisjes met een moeilijke jeugd. De vrouw raakte in haar tienerjaren verslaafd aan drugs als gevolg van een aantal traumatische ervaringen. De verkrachtingen gingen dan ook vaak gepaard met excessief drank- en drugsgebruik.
De vrouw is vandaag veroordeeld tot een celstraf van vijf jaar en vier maanden. Ook staat haar naam voor de rest van haar leven op een lijst met seksuele delinquenten.
Daarom wil ik ook pics. Niet omdat ik een pervers mannetje ben....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef Hukkie het volgende:
Vraag me serieus af hoe zoiets dan in zn werk gaat.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef Hukkie het volgende:
met drank en drugs krijg je iemand best verquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef Hukkie het volgende:
Om als meisje verkracht te worden door een vrouw?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is een droom van menig mannelijke FOK!ker denk ik.
Jawel, maar bij een mannelijke verkrachter kun je je indenken dat iemand een kick krijgt om onder dwang zijn zak in een vrouw te legen. Is het bij een vrouwelijke verkrachter dan een gevalletje van: Sit on my face and tell me that you love me? Kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:33 schreef Matty___ het volgende:
[..]
met drank en drugs krijg je iemand best ver
fingeren of dat de kinderen haar moeten beffen. strap-on dildo ofzo maar het zal idd iets anders aan toe gaan dan bij een verkrachting door een manquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, maar bij een mannelijke verkrachter kun je je indenken dat iemand een kick krijgt om onder dwang zijn zak in een vrouw te legen. Is het bij een vrouwelijke verkrachter dan een gevalletje van: Sit on my face and tell me that you love me? Kan me er weinig bij voorstellen.
Oke oke, begin een beetje onpasselijk te worden, ik wil het eigenlijk helemaal niet weten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
fingeren of dat de kinderen haar moeten beffen. strap-on dildo ofzo maar het zal idd iets anders aan toe gaan dan bij een verkrachting door een man
darkside of societyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:34 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Oke oke, begin een beetje onpasselijk te worden, ik wil het eigenlijk helemaal niet weten.
Een ongewenste tongzoen is al verkrachting.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
fingeren of dat de kinderen haar moeten beffen. strap-on dildo ofzo maar het zal idd iets anders aan toe gaan dan bij een verkrachting door een man
penetratie in welke vorm dan ook dacht ik staat het wetboekquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Een ongewenste tongzoen is al verkrachting.
Ik denk niet dat een ongewenste penetratie met een dolk in de linkerhartkamer onder verkrachting gerekend kan worden...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
penetratie in welke vorm dan ook dacht ik staat het wetboek
Een kind dat niet wil eten een lepel met vreten naar binnen duwen is ook een vorm van penetratie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
penetratie in welke vorm dan ook dacht ik staat het wetboek
lobroekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een kind dat niet wil eten een lepel met vreten naar binnen duwen is ook een vorm van penetratie.
Er staat niet expliciet bij dat het om een andere opening gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |