Lelijk en je moet er minimaal 6 kopenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef hmmmz het volgende:
tadaaaa
http://www.geboo.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=201
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:06 schreef fathank het volgende:
Als je net zo praat als dat je schrijft begrijp ik wel dat ze je niet begrepen.
Dat begrijp ik ook niet. Is een plaats op tafel niet goed genoeg van zijne heiligheid, jouw mobiel? Voor die tafel zijn hele wouden omgekapt en jij wil er nog iets bij?quote:
Op de tafel beweegt ie als je em op pakt etc. waardoor de achterkant gaat schuren. En vaak is zo'n houder wat zachter.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:32 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Is een plaats op tafel niet goed genoeg van zijne heiligheid, jouw mobiel? Voor die tafel zijn hele wouden omgekapt en jij wil er nog iets bij?
Wat heb je dan voor paupermobielquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op de tafel beweegt ie als je em op pakt etc. waardoor de achterkant gaat schuren. En vaak is zo'n houder wat zachter.
Dat kun je er met staalwol uitborstelen. Klinkt misschien vreemd maar het werkt echt, probeer maar!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op de tafel beweegt ie als je em op pakt etc. waardoor de achterkant gaat schuren. En vaak is zo'n houder wat zachter.
Waar heb je die gevonden?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:09 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Aww, cute
Gewoon even op dx zoeken naar phone holder
Wat voor foon heb je ts? (afmetingen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |