quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Weer een typisch Domien-verhaal. Bij hem gaan altijd de meest rare dingen fout!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Kan Muse niet vast wat nieuw werk laten lekken?
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Die overgang van Flinke Namen naar Maroon5 vind ik heul raar.
schoonmakers moeten normaliter toch de sleutels halen bij de receptie/bewakingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de schoonmakers hebben de kantoordeur dichtgedaan...
Er zal vast wel een reservesleutel bij de receptie beneden hangen lijkt me, toch...?
Alleen US en Canada staat bovenaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:45 schreef Roumen het volgende:
[..]
The following error has occurred:
At the request of the receiver, faxes cannot be sent to 0356772076.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zouden ze Giel voor hem uitgenodigd hebben
Giel doet het alleen maar om populair te treiteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zou wat zijn ja
.
Nah, Giel moet z'n boek maar es lezen. Dan weet ie dat Mart 't écht niet op prijs stelt (en terecht).
Goed boekquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zou wat zijn ja
.
Nah, Giel moet z'n boek maar es lezen. Dan weet ie dat Mart 't écht niet op prijs stelt (en terecht).
Stevig maar dik vind ik een groot woordquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:34 schreef cheese. het volgende:
Is die met dat lekkere blonde koppie nou dik of niet ?![]()
Foto's?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Damn... door Pitbull ga ik Albufeira weer missen.
Met name de reisleidster natuurlijk. Jaloers op Hans dat ie bij haar in de stad woont...
Ik moet nog een pallet vakantiefoto's krijgen. Daarna zal ze zsm op mn Flickr-pagina verschijnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |