Dat denk ik tenminste na het lezen van de eerste zin. De rest ga ik niet lezen natuurlijk.quote:
Ja maar dat is ook niet altijd fijn, dan zit je toch een paar weken zonder daarom heb ik de oude direct weg geflikkerd en een nieuwe gekocht. Ik koop nu meestal ook goedkope versies hoef geen dure meer want daarmee heb ik ook veel ellende gehadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:23 schreef junkiesietze het volgende:
gelukkig hebben ze binnen een jaar garantie
ik zeg dit niet vaak, maar volgens mij ben jij nog te dom om te schijtenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet altijd fijn, dan zit je toch een paar weken zonder daarom heb ik de oude direct weg geflikkerd en een nieuwe gekocht.
Waarom ben ik dan dom?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:26 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zeg dit niet vaak, maar volgens mij ben jij nog te dom om te schijten
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
(...) zeker 5 weken gezocht naar een oplossing hoe ik die digitale ontvanger van ziggo nou aangesloten kreeg op de tv.
Je hebt niet eens een tv om op te kijken, dus wat lul jequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niks te klagen hier hoor, internet, tv en telefonie bevalt mij prima
Mede door dat de scart aansluiting van de tv verneukt was. Ik had nog nooit scart aangesloten op dat ding dus ja dan moet je toch echt wel goed zoeken waar de fout zitquote:
dat kan ik je wel uitleggen , ware het niet dat je te dom bent om het te begrijpenquote:
5 weken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mede door dat de scart aansluiting van de tv verneukt was. Ik had nog nooit scart aangesloten op dat ding dus ja dan moet je toch echt wel goed zoeken waar de fout zit
Mijne doet het alleen scart aansluiting is een beetje crap maar heb een provisorische oplossing gevonden daarvoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:30 schreef am1b het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een tv om op te kijken, dus wat lul je
Vertel! De Technische Doe-Het-Zelf-Escapades van ManianMan, deel 1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mijne doet het alleen scart aansluiting is een beetje crap maar heb een provisorische oplossing gevonden daarvoor.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, elke dag wel 2 uur mee bezig geweest
Staat al in de OPquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:32 schreef am1b het volgende:
[..]
Vertel! De Technische Doe-Het-Zelf-Escapades van ManianMan, deel 1
TS, wat doe jij met je TVquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
Altijd maar dan ook echt altijd gaan de tv's die ik koop binnen een jaar kapot. De vorige die ik had, was er iets mis met de boxen deze viele uit tijdens het tv kijken. Nu heb ik een samsung tv, een T200HD en daar is de scart-aansluiting van verneukt. De stekkers blijven niet goed zitten. Als oplossing heb ik een scart kabel met composiet uiteinde aangesloten op de xbox360 connector waardoor deze wel goed in de tv blijft zitten.
Klacht: Kwaliteit tv's die ik koop is kut.
Ik erger mij echt, zeker 5 weken gezocht naar een oplossing hoe ik die digitale ontvanger van ziggo nou aangesloten kreeg op de tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |