Jij vraagt steeds naar foto's van al het vrouwelijke schoon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit een les over Force Protection uit te werken. Hoe zo?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij vraagt steeds naar foto's van al het vrouwelijke schoon.
Toen ik dit de eerste keer deed stond hij met 3 man te schelden aan mij deur. Een week later deed ik het weer maar toen waren er wat maats uit de sportschool bij. Sindsdien durft hij niks meer te zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuke buren.
Nouja, dat argument kun jij dus ook mooi gebruiken als zij ooit gaan klagen.![]()
Klopt ja. Die bliksem in haar vingers heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hey, die Veronica, dat is dat meisje uit Heroes of niet?
Ik zal ze eens luisteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval nummers waarmee je klaarwakker wordt:
Mando Diao - Dance With Somebody
Doves - Black and White Town
Van Halen - Jump
Fratellis - Chelsea Dagger
Vooral nummer twee draaien, dat is een geweldige geluidsexplosie.
Maar ging het niet om muziek om je BUREN klaarwakker mee te krijgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval nummers waarmee je klaarwakker wordt:
Mando Diao - Dance With Somebody
Doves - Black and White Town
Van Halen - Jump
Fratellis - Chelsea Dagger
Vooral nummer twee draaien, dat is een geweldige geluidsexplosie.
kristen bellquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
En Piz is de receptionist uit private practicequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Piz is de receptionist uit private practiceheb je de season finale nou al gezien?
Oy, meis, kun je niet beter gaan slapen, zodat je de rest van het weekend nog goed kunt leren? Of heb je dit weekend ook nog andere verplichtingen?quote:
Kun je met je rol als Parker leven?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Piz is de receptionist uit private practiceheb je de season finale nou al gezien?
Ja inderdaad, die herkende ik ook!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jazekers.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar ging het niet om muziek om je BUREN klaarwakker mee te krijgen?
Dan zou ik toch deze aanraden:
respect als je hem de volledige 3:39 uit weet te zitten
Nog steeds wakkerquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog steeds wakkerEn druk aan het studeren, even een kleine pauze ingelast
Yupquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je met je rol als Parker leven?
Ik ga niet de hele nacht door, maar nog wel even een uurtje of 2, zit er net weer goed inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oy, meis, kun je niet beter gaan slapen, zodat je de rest van het weekend nog goed kunt leren? Of heb je dit weekend ook nog andere verplichtingen?
Niet met Weevil?quote:
Oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele nacht door, maar nog wel even een uurtje of 2, zit er net weer goed inEn heb tot 6 uur geslapen he
En met wie gaat Keith?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Eigenlijk moest weevil met veronica gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |