Die gaat dood dus ook niet echt ene glansrolquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
C4 is die Sherrif?
Die advocaat annex reporter dan? Of die rivaliserende P.I.?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die gaat dood dus ook niet echt ene glansrol
Voor volk en vaderland?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die gaat dood dus ook niet echt ene glansrol
Pics?quote:
Of gewoon naar Tijuana gaan. Dan moeten we zeker allemaal mee want het is daar 1 groot feest schijnt!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal NL Defensie "Stromgholds" in de US waar je eventueel wel legaal een drankje kunt doen.
Ken ik Piz ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kendall was toen al uit de serie meen ik, en dan speelt whiteguy piz
Als je Veronica Mars seizoen 3 volgt wel.quote:
Cobra word keith, dan word ofyles wallace, dan word ik wel logan en dan word markie wel cliff the advocaatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die advocaat annex reporter dan? Of die rivaliserende P.I.?
Who the fuck is Keith?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Cobra word keith, dan word ofyles wallace, dan word ik wel logan en dan word markie wel cliff the advocaat
quote:
Ok, en wat is zijn rol in het geheel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Weevil, Parker, Wallace, Piz, Veronica, Keith, Logan, Dick, Mac en Sherrif Numbnuts.
Keith Mars is een private eye. Hij was vroeger sherrif maar door een langslepende moordzaak is hij ontslagen. Zijn dochter Veronica is ook private eye. Samen lossen ze soms zaken op.quote:
Dus ik ben tegendraads, slim en in staat om een mooie dochter op de wereld te zetten!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Keith Mars is een private eye. Hij was vroeger sherrif maar door een langslepende moordzaak is hij ontslagen. Zijn dochter Veronica is ook private eye. Samen lossen ze soms zaken op.
Yep! Keith is geen verkeerd character.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus ik ben tegendraads, slim en in staat om een mooie dochter op de wereld te zetten!?![]()
Ok, i'll take it!![]()
Ik zit een les over Force Protection uit te werken. Hoe zo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je aan het doen bent achter de PC's.
Kon je niet gewoon even langs gaan en praten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De buurman rechts is het ergst die draait regelmatig van 13:00 tot 23:00 keihard van die rapmuziek. Maar Oliebolletje werkt s'nachts....... Dus vindt hij het niet zo fijn als ik dat dus om 7:30 doe...
Wat doen ze dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mjah, maar je had dus wsl wel wat te doenje stond je niet in een hoekje je te bedenken hoe je jezelf het best onzichtbaar kan maken noch was je met tranen in je ogen door het restaurant aan het lopen omdat je je zó vernederd voelde door je collega's
Wel gedaan maar dat ging van: Ik vind niet dat die hard staat... Einde discussie dan gelijk...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon even langs gaan en praten?![]()
Leuke buren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel gedaan maar dat ging van: Ik vind niet dat die hard staat... Einde discussie dan gelijk...
Dit zijn in ieder geval nummers waarmee je klaarwakker wordt:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat mijn buren mij altijd lastig vallen met hun muziek s'avonds en ik tot voorkort s'ochtends vroeg op moest ben ik hun gaan terug zieken door op zaterdag van 7:30 tot 9:30 met keiharde rockmuziek te trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |