Abba?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik schijn een zwak te hebben voor Zweedse en Duitse artiesten.
Agnes Carlsson?quote:
Die ook, maar na Abba blijven de geweldige artiesten en bands binnenstromen.quote:
Over op de Tequila dan maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Holy crap on a cracker! De Corona's zijn op!
Pics! Oh nee, dat werkt nu niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ruik naar rozemarijn. En lavendel. En zijde
tjah nu zul je echt bier moeten gaan drinkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Holy crap on a cracker! De Corona's zijn op!
Ik naar corona en limoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ruik naar rozemarijn. En lavendel. En zijde
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tjah nu zul je echt bier moeten gaan drinken
Jij komt wel eens bij mij thuis?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij mij thuis?
Normaal drink ik brandjes maar toen het 30 graden was was een 25 pack van corona in de aanbieding.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tjah nu zul je echt bier moeten gaan drinken
Cobra heeft toegang tot het government spy newtworkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij mij thuis?
Ik heb gister 2 flessen tequilla gekocht vandaar. 1 heb ik gister meegenomen maar ik heb er nog 1 thuis dus.quote:
Hij heeft toch de woord bij de daad gevoegd.....quote:
Truste PSquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhmja, moet morgen eigenlijk bčst wel vroeg op weg naar friesland om mijn broertje op te halen. Kan beter gaan slapen![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhmja, moet morgen eigenlijk bčst wel vroeg op weg naar friesland om mijn broertje op te halen. Kan beter gaan slapen![]()
slaapsequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaapsequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:07 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik toch echt wel naar bed
Slaapze allemaal
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
En de anonieme meneer gaat ook slapen
in dat geval ben ik er nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
Saai hoor al die slapersnet nu ik even pauze wil houden
dan ga ik toch maar even door
Dan blijf ik ook niet plakkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
Saai hoor al die slapersnet nu ik even pauze wil houden
dan ga ik toch maar even door
No thanks, ik ben voorlopig best tevreden met mijn Nokia N82quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog interesse in zo'n ding:
http://tweakers.net/price(...)messenger-blauw.html
tegen een schappelijk bod ?
Of beter nog, zo een
http://tweakers.net/price(...)p3650)-nl-zwart.html
Dan neem ik zelf die ipaq
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:55 schreef MaJo het volgende:
Jee anonimous misschien op de meetEn Yuri niet zeuren maar gewoon komen, evenals Tim
Trusten PSquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb je 'Een Tegen 100' geprobeerd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]ik verzin nog wel een reden waarom ik er wel of niet bij kan zijn
Van 9 tot nuquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe lang bezig al?
Daar ga ik maandag weer heen. Benieuwd hoe het gaat en wat voor cadeau ik dit keer krijgquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je 'Een Tegen 100' geprobeerd?
Dat is voor mij ook de reden zondagavond thuis te blijven.
Doe het wel goed, hč?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ga ik maandag weer heen. Benieuwd hoe het gaat en wat voor cadeau ik dit keer krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |