Daar heb ik geen zwabber voor nodig dat kan ik ook wel zonder maar ik dan denk ik dat ik grotere problemen heb......quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:10 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gebruik die dan, ram er lekker op los zou ik zeggen
Ik mag alleen op zaterdagochtend hard muziek draaien....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
Zet dan zelf wat muziek op.. ietsje harder als normaal.
Waarom alleen op zaterdagochtend?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik mag alleen op zaterdagochtend hard muziek draaien....
Omdat mijn buren mij altijd lastig vallen met hun muziek s'avonds en ik tot voorkort s'ochtends vroeg op moest ben ik hun gaan terug zieken door op zaterdag van 7:30 tot 9:30 met keiharde rockmuziek te trainen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Waarom alleen op zaterdagochtend?kan toch altijd..
Whehehehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat mijn buren mij altijd lastig vallen met hun muziek s'avonds en ik tot voorkort s'ochtends vroeg op moest ben ik hun gaan terug zieken door op zaterdag van 7:30 tot 9:30 met keiharde rockmuziek te trainen.
De buurman rechts is het ergst die draait regelmatig van 13:00 tot 23:00 keihard van die rapmuziek. Maar Oliebolletje werkt s'nachts....... Dus vindt hij het niet zo fijn als ik dat dus om 7:30 doe...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
WheheheheDan hebben ze morgen weer een pleziertje..
leuk, lijkt het nog wat je roomie?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb contact met mijn future roommateEn ik ben lid van de 'class of 2013' facebook pagina van mijn college
![]()
![]()
Krijg je echt een roommate? Dus samen 1 kamer delen? Dat lijkt me zo fucked up...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb contact met mijn future roommateEn ik ben lid van de 'class of 2013' facebook pagina van mijn college
![]()
![]()
Ja dat is ook wel een beetje fucked up. Sowieso het op één na grootste nadeel van dit hele planquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Krijg je echt een roommate? Dus samen 1 kamer delen? Dat lijkt me zo fucked up...geen privacy
Of heb je dan samen 1 slaapkamer en 1 woonkamer?
Ze is zo'n echt Amerikaans meisje te zien aan haar facebookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
leuk, lijkt het nog wat je roomie?
echt Amerikaans scheinheilig sletje of echt reli meisje want dat zal nog leuk worden. Een amsterdame/nederlandse met tussen de preutse ameikanenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een beetje fucked up. Sowieso het op één na grootste nadeel van dit hele plan
[..]
Ze is zo'n echt Amerikaans meisje te zien aan haar facebook(Ik heb speciaal facebook aangemaakt gisteren zodat ik dat kon zien
)
Dat zegt toch niet echt veel... mijn vriendin ging ook naar Amerika en kreeg zo'n typisch Amerikaans meisje te zien op facebook, maar het bleek echt heel gezellig te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een beetje fucked up. Sowieso het op één na grootste nadeel van dit hele plan
[..]
Ze is zo'n echt Amerikaans meisje te zien aan haar facebook(Ik heb speciaal facebook aangemaakt gisteren zodat ik dat kon zien
)
Een maat van mij heeft ook gestudeerd in Amerika en woont er nog steeds. De eerste dag dat hij op campus kwam was hij enorm populair want ze dachten allemaal dat The Dutchman wel weed en XTC bij zich hadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet echt veel... mijn vriendin ging ook naar Amerika en kreeg zo'n typisch Amerikaans meisje te zien op facebook, maar het bleek echt heel gezellig te zijnen ze hield er nog een leuk vriendje (broer van roommate) aan over ook
Ik moest zo hard lachen, het eerste berichtje dat ik op de Facebook pagina zag ging over een bierfiets die ze wilden maken. Zo stond dat er 'bierfiets' tussen al dat engels. Na wat teruglezen kwam ik er achter dat ze een filmpje op youtube hadden gevonden, een nederlands filmpje. Ik dacht echt 'lekker beeld zullen ze hebben van Hollanders' het waren echt van die lompe boeren op dat filmpjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft ook gestudeerd in Amerika en woont er nog steeds. De eerste dag dat hij op campus kwam was hij enorm populair want ze dachten allemaal dat The Dutchman wel weed en XTC bij zich had
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen, het eerste berichtje dat ik op de Facebook pagina zag ging over een bierfiets die ze wilden maken. Zo stond dat er 'bierfiets' tussen al dat engels. Na wat teruglezen kwam ik er achter dat ze een filmpje op youtube hadden gevonden, een nederlands filmpje. Ik dacht echt 'lekker beeld zullen ze hebben van Hollanders' het waren echt van die lompe boeren op dat filmpjeDus volgens de plannen rijdt er volgend jaar een bierfiets op de campus
Knoxquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Naar welke college ga je eigenlijk?
Ah een artscollege. Mijn maatje heeft op Johns Hopkins gestudeerd.quote:
Coolquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een artscollege. Mijn maatje heeft op Johns Hopkins gestudeerd.
Waar jij niet op mag omdat je nog geen 21 bentquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen, het eerste berichtje dat ik op de Facebook pagina zag ging over een bierfiets die ze wilden maken. Zo stond dat er 'bierfiets' tussen al dat engels. Na wat teruglezen kwam ik er achter dat ze een filmpje op youtube hadden gevonden, een nederlands filmpje. Ik dacht echt 'lekker beeld zullen ze hebben van Hollanders' het waren echt van die lompe boeren op dat filmpjeDus volgens de plannen rijdt er volgend jaar een bierfiets op de campus
Ach hij was laatst weer eens in NL en hij is inmiddels republikein geworden. Mr Big Shot Lawyer...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
CoolEn ik ben wel een arty typetje
das ook best wrang ja hier mag je van alles en daar niksquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar jij niet op mag omdat je nog geen 21 bent
Maar er gebeurt wel meer dan hier.....dat is dan weer wel zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das ook best wrang ja hier mag je van alles en daar niks
frat partiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar er gebeurt wel meer dan hier.....dat is dan weer wel zo.![]()
Ah Veronica Mars gekeken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
frat partiespunch in DE rode bekertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |