Abba?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik schijn een zwak te hebben voor Zweedse en Duitse artiesten.
Agnes Carlsson?quote:
Die ook, maar na Abba blijven de geweldige artiesten en bands binnenstromen.quote:
Over op de Tequila dan maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Holy crap on a cracker! De Corona's zijn op!
Pics! Oh nee, dat werkt nu niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ruik naar rozemarijn. En lavendel. En zijde
tjah nu zul je echt bier moeten gaan drinkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Holy crap on a cracker! De Corona's zijn op!
Ik naar corona en limoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ruik naar rozemarijn. En lavendel. En zijde
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tjah nu zul je echt bier moeten gaan drinken
Jij komt wel eens bij mij thuis?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij mij thuis?
Normaal drink ik brandjes maar toen het 30 graden was was een 25 pack van corona in de aanbieding.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tjah nu zul je echt bier moeten gaan drinken
Cobra heeft toegang tot het government spy newtworkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij komt wel eens bij mij thuis?
Ik heb gister 2 flessen tequilla gekocht vandaar. 1 heb ik gister meegenomen maar ik heb er nog 1 thuis dus.quote:
Hij heeft toch de woord bij de daad gevoegd.....quote:
Truste PSquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhmja, moet morgen eigenlijk bèst wel vroeg op weg naar friesland om mijn broertje op te halen. Kan beter gaan slapen![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhmja, moet morgen eigenlijk bèst wel vroeg op weg naar friesland om mijn broertje op te halen. Kan beter gaan slapen![]()
slaapsequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaapsequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:07 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik toch echt wel naar bed
Slaapze allemaal
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
En de anonieme meneer gaat ook slapen
in dat geval ben ik er nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
Saai hoor al die slapersnet nu ik even pauze wil houden
dan ga ik toch maar even door
Dan blijf ik ook niet plakkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
Saai hoor al die slapersnet nu ik even pauze wil houden
dan ga ik toch maar even door
No thanks, ik ben voorlopig best tevreden met mijn Nokia N82quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog interesse in zo'n ding:
http://tweakers.net/price(...)messenger-blauw.html
tegen een schappelijk bod ?
Of beter nog, zo een
http://tweakers.net/price(...)p3650)-nl-zwart.html
Dan neem ik zelf die ipaq
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:55 schreef MaJo het volgende:
Jee anonimous misschien op de meetEn Yuri niet zeuren maar gewoon komen, evenals Tim
Trusten PSquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb je 'Een Tegen 100' geprobeerd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]ik verzin nog wel een reden waarom ik er wel of niet bij kan zijn
Van 9 tot nuquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe lang bezig al?
Daar ga ik maandag weer heen. Benieuwd hoe het gaat en wat voor cadeau ik dit keer krijgquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je 'Een Tegen 100' geprobeerd?
Dat is voor mij ook de reden zondagavond thuis te blijven.
Doe het wel goed, hè?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ga ik maandag weer heen. Benieuwd hoe het gaat en wat voor cadeau ik dit keer krijg
Welkom terugquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
ah majo is klaar met leren dus mag ik er weer zijn
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:45 schreef Etcetera het volgende:![]()
Anno 1404 gespeeld
Heb eindelijk weer een campaign hoofdstuk afgesloten
Mogguh, ik denk dak ik maar eens een Engels ontbijt ga maken.quote:
Dat kan ik me indenken ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na al die Duitse ontbijtjes is een Nederlands ontbijt ook weer lekker
Akkrumquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Trusten PS. Waar in Friesland verblijft je broertje?
Oeeh can i join?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh, ik denk dak ik maar eens een Engels ontbijt ga maken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit net even mijn historie te bekijken.
zie dat ik als sinds deel 12 post.![]()
Wie post hier het langst?![]()
MaJo en Nem,
Soemp?
Hawaii?
Yuri?
Etecetera?
TradeMarkie?
wyccie?
Nesle?
Dat heb ik vroeger echt veel gekekenquote:
Dat is gewoon ronduit asociaalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd zo raar wakker vanochtendik hoorde mensen praten, maar wist niet goed of het nou buiten was, bij de buren of in mn eigen huis
Maar gisteravond waren mn logees nog naar een feestje gegaan en het was nu nog maar 10 uur, dus dat leek me niet logisch. Toen ging mn voordeur open en dicht en kwam de kat boven staan brullen. Toch er maar uitgegaan, en toen bleek dat de logees al hun spullen al hadden gepakt en al in de auto zaten
Was nog net op tijd om ze nog even gedag te zeggen.
Ik had echt even een briefje neergelegd als ik hun was, of ben ik nou de enige die het zo een beetje raar vindt gaan?
Ayequote:
Ik heb nét ingeschonkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik ben wel blij dat ze nu weg zijn.
Koffie anyone?
Lekker.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie anyone?
Ik in de AKQ vanaf deel 756 en de SC vanaf deel 143.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit net even mijn historie te bekijken.
zie dat ik als sinds deel 12 post.![]()
Wie post hier het langst?![]()
MaJo en Nem,
Soemp?
Hawaii?
Yuri?
Etecetera?
TradeMarkie?
wyccie?
Nesle?
Jammer dat he bij de eerste slok al weg is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien heb ik mijn latte art goed in de vingers![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien heb ik mijn latte art goed in de vingers![]()
Niks weg uit je huis?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht daar ook aan.quote:
People always want more...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb wel even gekeken ja![]()
Terwijl de ene een jongen is die ik al jaren ken, en hij nooit wat zou jatten bij me. En bovendien hadden ze allebei een mooie nieuwe macbook en een iphone, dus mijn spul is daarbij vergeleken echt prut
Je bent de goedheid zelve.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ach ik heb gewoon een paar jaar meegedraaid in een huis met twee jongens die zijdelings in de kraakscene zaten, en die mensen zijn gewoon heel tof. Als ze plek hebben, dan mag je er natúúrlijk slapen, ook al kennen ze je alleen maar via via viaDeze jongen ken ik ook via mijn oude huisgenoten, waarvan eentje deze afgelopen week bij me logeerde, dus ja.... nog maar een matrasje aangeschoven dan.
Moet je maar niet posten als iemand een topic aan het vol maken is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is wel knus. Ohja, mocht ik het topic onverhoopt weer sluiten: ik open geen nieuwe. Ik weiger
Nou, dat wordt dan een mooie TTquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is wel knus. Ohja, mocht ik het topic onverhoopt weer sluiten: ik open geen nieuwe. Ik weiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |