nee denk het niet, ben morgen en overmorgen ook al in Amsterdam dus dat word ene beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het écht mex. griep was dan hadden ik en MaJo niet komen opdraven dus die was sowieso veilig
Kom jij ook?
Je kunt niet vaak genoeg in Amsterdam zijn. Zeker niet als er vlees en bier isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee denk het niet, ben morgen en overmorgen ook al in Amsterdam dus dat word ene beetje teveel van het goede.
Een lunchafspraak en hij is nog niet terug en je hebt nog niets gehoord?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Men, ik zit hier nog steeds met de Amerikaan, en de jongen die hem had meegenomen is nog steeds weg sinds de lunchafspraak die hij deze middag had....De Amerikaan is heel aardig, en zit gewoon rustig met zn laptopje op een stoel, maar ik vind het toch wat vreemd dat je een vriend/medereiziger zo een halve dag bij een kennis dumpt
Voor die jongen lijkt me dat ook wat ongemakkelijk. Alhoewel je daar misschien aan gewend raakt als je rondreist met iemand?
Onze reiziger heeft op het moment geen telefoonquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een lunchafspraak en hij is nog niet terug en je hebt nog niets gehoord?
Ik zou hem echt even bellen want dit kan niet hoor
Leuke kerel is hetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Onze reiziger heeft op het moment geen telefoon
Hij heeft hem gedumpt bij jou, nu moet jij voor hem zorgenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Men, ik zit hier nog steeds met de Amerikaan, en de jongen die hem had meegenomen is nog steeds weg sinds de lunchafspraak die hij deze middag had....De Amerikaan is heel aardig, en zit gewoon rustig met zn laptopje op een stoel, maar ik vind het toch wat vreemd dat je een vriend/medereiziger zo een halve dag bij een kennis dumpt
Voor die jongen lijkt me dat ook wat ongemakkelijk. Alhoewel je daar misschien aan gewend raakt als je rondreist met iemand?
Ik heb slechte herinneringen aan wolfraam..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag het QI Book of general ignorance gekocht, en er staan wel leuke dingen in. Zo weet ik nu dat gloeilampfabriek Osram die naam heeft van Osmium en Wolfraam, twee metalen die gebruikt werden voor de gloeidraden
Dat vraagt om nadere uitlegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb slechte herinneringen aan wolfraam..
De afkortingen van de atomen werden afgevraagd en hij had met de klas gewed dat als je er 1e niet wist, hij het volgende proefje op jou tafeltje mocht doen. Nou, ik wist dus wolfraam nietquote:
Inmiddels is ie er weer, en hebben ze nog een nachtje in hotel LB geboektquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij heeft hem gedumpt bij jou, nu moet jij voor hem zorgen
aardig van je dat je het hotel open doetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Inmiddels is ie er weer, en hebben ze nog een nachtje in hotel LB geboektvolgens mij had ie gerekend op plek bij een voormalige scharrel, maar dat gaat dus niet door
Nouja, ik heb toch geen plannen, en wel een kamer over dus ze doen maar.
quote:geregisseerd door Bob Smeaton en Frank Cvitanovich
met Janis Joplin, The Grateful Dead en The Band
In de zomer van 1970 reed een gecharterde trein, met enkele van de grootste muzikanten van de wereld, dwars door Canada om op lokale festivals te spelen. The Grateful Dead, Janis Joplin, The Band, Buddy Guy en anderen leefden vijf dagen samen, feestten, dronken en speelden, stopten onderweg in grote steden om live-concerten te geven.
Die is er wel, maar ongetwijfeld duurquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, PS, hoe zit het met parkeergelegenheid bij het bbqpartypalace?
Weet je nog hoe leuk je de vorige meet vond? Kom dus maar gewoon welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee denk het niet, ben morgen en overmorgen ook al in Amsterdam dus dat word ene beetje teveel van het goede.
Misschien loog ik toen welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet je nog hoe leuk je de vorige meet vond? Kom dus maar gewoon wel
Dan maar de ov-opties bekijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die is er wel, maar ongetwijfeld duur
[..]
Weet je nog hoe leuk je de vorige meet vond? Kom dus maar gewoon wel
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga jullie verlaten, tijd om me in de menigte te begeven
Pak de bezem uit de kast dan..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Teringzooi..... Buurman links denkt dat ie een Michael Jackson memorial moet houden vanavond....
En verstop je kleine kinderen erinquote:
Heb ik niet. Wel een zwabber....quote:
Gebruik die dan, ram er lekker op los zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb ik niet. Wel een zwabber....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |