ik woon er 200meter vanaf, denk je dan niet dat ikzelf ook mijn huis moet verlaten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:14 schreef _Michiel_ het volgende:
Bel organisatie op en doe een bommelding.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef Tja..1986 het volgende:
Ga het huis eens uit. Als je ver genoeg gaat heb je nergens meer last van. Of vind je dat eng. naar buiten gaan?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:15 schreef jagga het volgende:
[..]
ik woon er 200meter vanaf, denk je dan niet dat ikzelf ook mijn huis moet verlaten?
Tering je maakt geen grapquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, fucking autist. Of ben jij zo'n nerdje die lekker het hele weekend WoW speelt op zijn zolderkamertje. Ga gewoon 's avonds weg naar een kroeg/club en maak er een leuke avond/nacht van. Als jij terug komt zal die danceparty al wel afgelopen zijn. Als dat niet zo is slaap je sowieso wel goed door al die liters alcohol die door je bloed stroomt.
heb je ook kaarten voor vandaag?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:20 schreef Treces het volgende:
[..]
Wil je dat ik de kaarten voor vandaag er ook bij doe?Of vind je het zo goed?
Jupquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:23 schreef jagga het volgende:
[..]
heb je ook kaarten voor vandaag?
Dat houd dus in dat je (pakt ding er even bij) dat je de zooi bijwoont van 14+ jaar?
Komt me bekend voor. Dat hele weekend WoW op mijn zolderkamer dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, fucking autist. Of ben jij zo'n nerdje die lekker het hele weekend WoW speelt op zijn zolderkamertje. Ga gewoon 's avonds weg naar een kroeg/club en maak er een leuke avond/nacht van. Als jij terug komt zal die danceparty al wel afgelopen zijn. Als dat niet zo is slaap je sowieso wel goed door al die liters alcohol die door je bloed stroomt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:05 schreef jagga het volgende:
Ik wacht wel effe af
Misschien dak een kaartje aan de deur haal
En Marvin, niet te vergeten, Marvin ging ook mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |