Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:47 schreef rene90 het volgende:
Waarom heb je een maximale lening nodig als je nog gewoon thuis woont
ben ik me ook even aan het afvragen, weet namelijk wel dat je de lening altijd terug moet betalen! Deze wordt geen gift, alleen de basisbeurs kan je verdienen als je jezelf een diploma gunt =)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:47 schreef rene90 het volgende:
Erger nog: waarom zou je nog meer willen lenen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:47 schreef rene90 het volgende:
TS is niet de slimste ofzo ietsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Erger nog: waarom zou je nog meer willen lenen?
Ja, maar dat zijn dan wel dingen die ik me dan zo afvraag.. Of het kan weet ik zo nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Het gaat niet waarom ik een hogere lening wil, maar of het kan...
Blijkbaar niet he!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Het gaat niet waarom ik een hogere lening wil, maar of het kan...
Omdat je zorgeloos je studententijd wil doorkomen zonder bij alles wat je koopt moet gaan lopen nadenken of je het nog wel haalt tot de volgende storting?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dan wel dingen die ik me dan zo afvraag.. Of het kan weet ik zo niet
Neej, das niet echt de reden bij mij, daarvoor hoef je denk ik dan ook niet maximaal te lenen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:16 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Omdat je zorgeloos je studententijd wil doorkomen zonder bij alles wat je koopt moet gaan lopen nadenken of je het nog wel haalt tot de volgende storting?
Dat is alleen weggelegt voor millionairs(kinderen). Je zal toch moeten leren met geld omgaan... oftewel niet alles kan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:16 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Omdat je zorgeloos je studententijd wil doorkomen zonder bij alles wat je koopt moet gaan lopen nadenken of je het nog wel haalt tot de volgende storting?
100 euro per maand. Daar zal ik nou niet bepaald minder om slapen. En het is niet zo dat mijn vader miljonair is (ik al helemaal niet)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegt voor millionairs(kinderen). Je zal toch moeten leren met geld omgaan... oftewel niet alles kan.
Wacht maar tot je straks elke maand 100-150 euro van je loon naar de IBgroep moet overmaken...
Dat dus. Maximaal lenen als je nog thuis woont is echt overbodig.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:47 schreef rene90 het volgende:
Ben ik het niet geheel mee eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat dus. Maximaal lenen als je nog thuis woont is echt overbodig.
Ik heb in het eerste jaar van mijn studie ook zelf moeten betalen, zonder hulp van mijn ouders en zonder lening. Ging prima, als je er maar wat moeite voor doet. En met een beetje bijbaan verdien je genoeg om dit te kunnen betalen. Alles bij elkaar kost het je tussen de 3000 en 3500 per jaar, dus 250 tot 300 per maand. Ik heb geen enkele bijbaan gehad waar ik minder verdiende dan 300 per maand.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:32 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee eens.
Ik heb 2 jaar ook maximaal moeten lenen als thuiswonende, aangezien mijn ouders uit principe niets betaalden voor mijn studie.
Om als 17 jarige even 1600 collegegeld en 1500 euro voor laptop/boeken op te hoesten is lastig hoor, zelfs met een bijbaantje.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:30 schreef r3gi3boy het volgende:
Mooie kutouders heb je dan als ze niks lappen aan je studie. Zeker van die onverantwoorde hippies geweest die alleen maar aan zichzelf dachten bij de opvoeding en jointjes rookten terwijl jij met je gore pisluier boven aan het krijsen was.
Een beetje ouder wenst het beste voor z'n kind en doet er alles aan om het zover mogelijk omhoog te schoppen in de wereld. Vlechtjes in je haar en hare krishna-liederen zingen horen daar niet bij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |